مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: تیم‌های منتخب سه نفره موتور سواری دختران و هفت نفره پسران این استان در دومین المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور حضور یافتند.

موتورسوران سیستان و بلوچستان در رقابت‌های کشوری حضور یافتندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  ادهم کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تیم‌های منتخب سه نفره موتور سواری دختران و هفت نفره پسران این استان در دومین المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور حضور یافتند.

او افزود : این دره از رقابت‌های ورزشی از ششم تا هشتم شهریور با حضور ۴۷۰ ورزشکار از سراسر کشور در تهران درحال برگزاری است.

او ادامه داد: فرهاد گرگیچ، مجیدگرگیج، سعید جهانتیغ، مهدی رزم‌خواه، سجاد رزمخواه، سلمان صدیقی و بهرام توسلی کیا اعضای تیم پسران سیستان و بلوچستان در این دوره از رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند.

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: همچنین ساناز رزم‌خواه، حنانه رزم‌خواه و روژین رخشانی نیز اعضای تیم دختران استان را تشکیل می‌دهند.

او گفت: بیش از ۷۰۰ ورزشکار نونهال و نوجوان دختر و پسر سیستان و بلوچستان در دومین دوره از رقابت‌های استعداد‌های برتر ورزشی کشور شرکت کرده‌اند.

کرد ادامه داد: ۶۰۰ ورزشکار از سیستان و بلوچستان سال گذشته در نخستین دور رقابت‌های المپیاد استعداد‌های برتر کشور شرکت که موفق به کسب ۹ مدال طلا، چهار نقره و ۱۹ برنز در رشته‌های مختلف ورزشی شدند.

او گفت: ۴۰ ورزشکار سیستان و بلوچستان بعد از کسب موفقیت در نخستین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ۱۲ تا ۱۵ سال کشور به اردوی تیم ملی دعوت شدند که در تاریخ ورزش این نقطه از ایران اسلامی بی سابقه است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با اشاره به جهش در جذب ورزشکاران افزود:هم اینک ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب بیش از ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در این استان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ع

دومین المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار