سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بودجه، عامل توقف اجرای سایت موزه میدان امام همدان

رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان گفت: شاید علت توقف اجرای پروژه سایت موزه میدان امام (ره) نرسیدن بودجه از سوی اداره کل راه و شهرسازی باشد که به محض دریافت اعتبار کار مجدد آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از همدان، سید مسعود عسگریان، رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان در خصوص علت توقف اجرای پروژه سایت موزه پیاده‌راه میدان امام (ره)، اظهار کرد: بودجه این پروژه از محل اعتبارات استانی و اعتبارات درآمد شهرداری است.

او با بیان اینکه اعتبارات استانی این پروژه از سوی اداره کل راه و شهرسازی تأمین خواهد شد، گفت: ادارات نیز بر اساس تخصیص تأمین اعتبار می‌کنند.

رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان بیان کرد: هزینه صرف شده در این پروژه تا کنون از محل اعتبار مربوط به شهرداری و از محل درآمد‌های شهرداری بوده است.

او با تأکید بر اینکه اعتبار مربوط به راه و شهرسازی تاکنون محقق نشده است افزود: علیرغم اینکه قرارداد نیز منعقد شده، اما تا کنون تخصیصی از اداره کل راه و شهرسازی در این خصوص نیامده است.

عسگریان با بیان اینکه پیمانکار نیز تا پول نگیرد کار نمی‌کند تصریح کرد: البته پیمانکار پروژه پیمانکار شهرداری است و مشغول بوده است.

او گفت: شاید علت توقف اجرای پروژه نرسیدن بودجه از سوی راه و شهرسازی باشد که به محض تزریق اعتبار کار مجدد شروع می‌شود.

او با تأکید بر اینکه نگرانی ما از به تعویق افتادن رمان بهره‌برداری از این پروژه است یادآور شد: در صورت با تأخیر آمدن اعتبار، پیمانکار با تأخیر کار می‌کند و قطعا زمان بهره‌برداری نیز به تعویق می‌افتد.

منبع: فارس

انتهای پیام/د

سایت موزه میدان امام (ره) متوقف شده است

برچسب ها: شورای شهر ، سایت موزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.