سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار سمنان:

فرمانداری‌های برتر استان معرفی و در شورای برنامه‌ریزی تقدیر می‌شوند

حبیب الله خجسته پور گفت:فرمانداری‌ای برتر استان معرفی و البته در نخستین شورای برنامه‌ریزی استان پس از هفته دولت، تقدیر می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان در حاشیه جشنواره شهید رجایی استان سمنان  ضمن بیان اینکه این همایش به صورت شهرستانی نیز برگزار می‌شود و دستگاه‌های برتر شهرستان تقدیر خواهند شد، گفت: در این مراسم همچنین فرمانداری‌ های برتر استان معرفی و البته در نخستین شورای برنامه‌ریزی استان پس از هفته دولت، تقدیر می‌شوند.

او بابیان اینکه مدیران کل ۱۹ دستگاه اجرایی استان سمنان در جشنواره شهید رجایی در پنج شاخص تقدیر شدند، افزود: مشابه مراسم مذکور در شهرستان‌ها نیز برگزار می‌شود تا بتوانیم در زمینه انگیزه‌سازی برای دستگاه‌های اجرایی و دولتی موفق عمل کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان بابیان اینکه هفته دولت سال جاری پربارتر از همه سال‌ها بود، تأکید کرد: برنامه‌های بسیار شاخصی در این هفته در استان برگزار شد که خوشبختانه مردم و مسئولان نیز توانستند از آن‌ها استقبال شایان توجهی را داشته باشند.

خجسته پور در بیان شاخص‌ترین برنامه‌های این حوزه، تصریح کرد: برگزاری بزرگ‌ترین جشنواره فرهنگی و ورزشی کشور در استان سمنان در گرامیداشت هفته دولت یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های اجراشده بود.

او بابیان اینکه سمنان میزبان ده‌ها استان کشور در این رویداد بود، گفت: توانمندی‌های استان در زمینه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی و اجتماعی در این نمایشگاه و رویداد مهم فرهنگی، به معرض دید عموم گذاشته شد.

معاون استاندار سمنان گفت: این رویداد مهم ورزشی و فرهنگی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و مشارکت دیگر دستگاه‌های اجرایی برگزار شد که جای قدردانی دارد، همچنین می‌توان از این جشنواره برای برگزاری برنامه‌های مشابه در راستای ترویج نشاط اجتماعی به خصوص در بین جوانان استفاده کرد.

خجسته پور بیان کرد: برگزاری رویداد‌هایی از این دست در افزایش روزافزون وحدت و همدلی در بین شهرستان‌های استان سمنان بسیار می‌توانند تاثیرگذار باشند.

انتهای پیام / م

مدیران کل ۱۹ دستگاه اجرایی استان سمنان در جشنواره شهید رجایی در پنج شاخص تقدیر شدند

برچسب ها: استانداری ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.