سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از مرکز شیمی‌درمانی بیمارستان موسی بن جعفر (ع) در قوچان

مرکز شیمی‌درمانی بیمارستان موسی بن جعفر (ع) با حضور مسئولین شهرستانی، تعدادی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی مشهد و خیرین استان در قوچان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  محمدحسین بحرینی  معاونت توسعه و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مراسم مجمع سلامت خیرین گفت: در کشور ما در اکثر شهرها، فرمانداران، ائمه جمعه، خیران و دیگر سازمان‌ها به بخش سلامت کمک می‌نمایند که اگر این همکاری به وجود نیاید، وضعیت حوزه سلامت دچار مشکلات بیش‌تری می‌شود.

او تصریح کرد: کمبود اعتبارات باتوجه به هزینه‌های بالا و تأخیر در پرداخت بیمه‌ها، ازجمله مشکلات این بخش است. درهرحال، با تمام این مشکلات نیاز است که به بیماران خدمت‌رسانی شود.

معاونت توسعه و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: احداث بنای یک مرکز بهداشتی و درمانی تنهانقطه آغاز است و بلافاصله بعد از تکمیل ساختمان، نیازمند تجهیزات است.

بحرینی افزود: در شرایط موجود تجهیز یک مرکز بهداشت و درمانی کار دشواری است و همت بالایی می‌خواهد که بخش نیروی انسانی را شامل می‌شود.

او تصریح کرد: در مشهد حدود ۴۰۰ هزار نفر اتباع بیگانه و یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر حاشیه نشین داریم که مسئولیت سلامت و هزینه‌های این بخش بر عهده گرفتیم و در این موضوع کمکی به ما نمی‌شود.

مرکز شیمی‌درمانی بیمارستان موسی بن جعفر (ع)  از پروژه‌های مشارکتی بهداشت و درمان و خیرین است. برای این مرکز که ۸۸۰ متر مربع زیربنا دارد، ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

همچنین پروژه آزمایشگاه «یادگار حکیم» از طرح‌های خیرساز، با هزینه ۹۵/۱ میلیارد ریال و زیربنا ۱۲۰ مترمربع افتتاح شد.
 
انتهای پیام// ز.م
 

دومین همایش مجمع خیرین سلامت در قوچان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.