سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش استان ایلام در جشنواره تجلیل از برترین‌های پژوهشی نیرو‌های مسلح

رئیس پلیس راه استان ایلام از کسب عنوان پژوهشگر و مولف برتر کتب دانشگاهی در سطح نیرو‌های مسلح توسط مامور شایسته پلیس راه استان ایلام خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: در جشنواره دانش و پژوهش در نیرو‌های مسلح که به میزبانی ستاد کل برگزار گردید، عنوان مولف برتر نیرو‌های مسلح در حوزه تالیف کتاب دانشگاهی به سرگرد علی فتاحی اعطا و توسط سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح مورد تقدیر قرار گرفت.

او ادامه داد: این جشنواره با رقابت برترین‌های نیرو‌های مسلح کشور و با حضور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و فرماندهان کل ارتش و مقامات ارشد سپاه ، وزارت دفاع و نیروی انتظامی در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد.

همتی زاده بیان کرد: پژوهش و بررسی شیوه‌های نوین پیشگیری از تصادفات و مقابله با ناهنجاری‌های ترافیکی و همچنین تحقیقات در حوزه شیوه ارائه خدمات صحیح به مردم با رعایت حقوق شهروندی در دستور کار پلیس راه استان بوده و با استفاده از ظرفیت نخبگان برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مردم و پیشگیری از تصادفات رانندگی اقدامات لازم در دست اجرا می‌باشد .

انتهای پیام/ ن

کسب عنوان پژوهشگر و مولف برتر کتب دانشگاهی توسط مامور پلیس راه ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.