سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین واحد اقامتی خانه مسافر در درگز افتتاح شد

دومین واحد اقامتی خانه مسافر درگز در روستای جان آباد، همزمان با هفته دولت بهره برداری شد.

محمد مددی مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درگز  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، با اشاره به بهره برداری از دومین واحد اقامتی خانه مسافر درگز در روستای جان آباد، گفت: از ابتدای سال، این دومین واحد اقامتی است که به صورت رسمی به بهره‌برداری رسید.
 
او ادامه داد: با راه اندازی خانه مسافر بوستان، تعداد اماکن اقامتی تحت نظارت اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری که از این اداره دارای پروانه بهره برداری هستند به هفت واحد می‌رسد.

این مکان‌های اقامتی شهرستان شامل یک واحد هتل، سه واحد مهمانپذیر، دو واحد خانه مسافر و یک واحد اقامتگاه بوم گردی است و در مجموع ظرفیت اقامت در شهرستان به ۲۹۰ تخت می‌رسد.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درگز گفت: خانه مسافر بوستان کریمی در فاصله ۳ کیلومتری جنوب شهر درگز و در روستای جان آباد با طبیعت و فضا سازی زیبا واقع شده است، این مجموعه دارای دو سوئیت با تجهیزات کامل و به طور مجزا آماده خدمات دهی به مسافران و گردشگران می باشد.
 
مددی افزود: متقاضیان می توانند از طریق سایت خانه مسافر خراسان رضوی و یا شماره تماس ۰۹۱۵۳۸۱۳۱۸۲ بنام مهدی کریمی نسبت به رزرو اقدام کنند.

از شهرستان درگز ۹۱ اثر و محوطه تاریخی در فهرست میراث فرهنگی ملی به ثبت رسیده است.
 
انتهای پیام//ف.ش
 

بهره برداری از دومین واحد اقامتی خانه مسافر درگز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.