سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک کشته و ۴ مصدوم در سانحه اتوبان ساوه - تهران

برخورد کامیون تریلر با سواری ال۹۰ یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت.

احمد آزاد مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ دانشکده علوم پزشکی ساوه در گفت وگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از سانحه رانندگی در اتوبان ساوه - تهران با یک کشته و ۴ مصدوم خبر داد.

آزاد افزود: در این سانحه یک نفر از هموطنان عزیزمان به علت شدت جراحات وارده قبل از رسیدن آمبولانس جان خودش را از دست داده بود و ۴ مصدوم این حادثه به بیمارستان شهید مدرس ساوه انتقال داده شدند.

او اضافه کرد: در اولین ساعات کاری امروز پنجشنبه، هفتم شهریور ماه خبری مبنی برتصادف یکدستگاه کامیون تریلر با سواری ال۹۰ در اتوبان ساوه به تهران ۵ کیلومتر مانده به خروجی شهر مامونیه لاین به ساوه به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵شهرستان زرندیه اطلاع رسانی شد.

مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ دانشکده علوم پزشکی ساوه بیان کرد: بلافاصله کد‌های عملیاتی پایگاه‌های اورژانس شهر‌های پرندک و مامونیه و خشکرود به محل اعزام و پس از تریاژ مصدومین توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ متاسفانه یک نفر از هموطنان عزیزمان به علت شدت جراحات وارده قبل از رسیدن آمبولانس جان خودش را از دست داده بود و ۴ مصدوم این حادثه به بیمارستان شهید مدرس ساوه انتقال داده شدند.

انتهای پیام / ج

برخورد کامیون تریلر با سواری ال۹۰ یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.