سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی:

انسجام ملی با محوریت رهبری در ایران یک سرمایه است

رئیس دفتر، ولی فقیه در ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: انسجام ملی با محوریت رهبری در ایران یک سرمایه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی رئیس دفتر، ولی فقیه در ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در اجلاسیه ۱۱۰ شهید روحانی استان مرکزی در محلات گفت: امروز مردم باید بدانند که در ذهن ترامپ چه می‌گذرد چرا می‌گوید از عوامل اقتدار ایران انسجام ملی است که آن را باید از ایران گرفت انسجام ملی با محوریت رهبری در ایران یک سرمایه است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی افزود: ترامپ می‌گوید دومین علت اقتدار ایران قدرت انرژی و منابع نفت و گاز و سومین علت قدرت منطقه‌ای و چهارمین علت قدرت دفاعی نظامی ایران است که آن‌ها را باید از ایران گرفت.

او اضافه کرد: راهبرد رهبری مقاومت در همه عرصه‌ها در مقابل دو گزینه تسلیم و یا جنگ است این راهبرد هوشمندانه رهبری است که ایستادگی در برابر آمریکا همچنان موفق بوده است.

امام (ره) یک شخصیت استناد در تاریخ است

رئیس دفتر، ولی فقیه در ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امام (ره) یک شخصیت استناد در تاریخ است و همه این عظمت‌های ایران از تلاش‌های امام خمینی پایه گذاری شده است.

او بیان کرد: در زمان امام خمینی جنگ در میدان آشکار بود و اکنون جنگ به صورت تحریم و شکل‌های مختلف و به صورت پنهان است که مدیریت آن دشوار است که رهبری تاکنون از عهده آن به خوبی برآمده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی ادامه داد: روحانیت شیعه توانستند در دوره‌های زیادی یشتازی را حفظ کنند و نقش علما همیشه دفاع از دین و کیان اسلام بوده است و یکی از الزامات زمان شناسی است که روحانیت باید آگاه به زمان خویش باشند و دیده بان جامعه در شرایط زمان باشند تکلیف روحانیت در بستر زمان تغییر می‌کند

او اظهار کرد: اگر روحانیت بخواهند در همه عرصه‌ها مرجعیت فکری و اعتقادی و هدایتی جامعه را برعهده بگیرند باید شرایط و الزامات پیشتازی را داشته باشند.

انتهای پیام / ج

 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.