سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۵۲ پروژه عمرانی در گناوه

فرماندار شهرستان گناوه گفت:۵۲ پروژه در شهرستان گناوه با اعتبار ۹۵ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید علی پاکنژاد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت در مراسم افتتاح گازرسانی به شهرک الغدیر شهرستان گناوه افزود: تلاش‌ها بر این است که تمامی پروژه‌های افتتاحی بلافاصله مورد استفاده مردم قرار بگیرد.

او ضمن تاکید بر اینکه همه اعتبارات در نظر گرفته شده برای شهرستان گناوه جذب و هیچ اعتباری برگشت نخورده است تصریح کرد: ۵۲ پروژه با اعتبار ۹۵ میلیارد تومان امسال در هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

فرماندار شهرستان گناوه بیان کرد: اگر پروژه‌های مدرسه سربست و برق رسانی به رود شور را نیز جز پروژه‌های هفته دولت بدانیم حدود ۱۰۵ میلیارد تومان اعتبار شهرستان بوده است.

پاکنژاد عنوان کرد: پروژه گازرسانی شهرک الغدیر گناوه با طول ۵/۵ کیلومتر و با ذعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای ۱۰۰ مشترک امروز به بهره برداری می‌رسد تا مردم این شهرک در فصل زمستان برای تامین نفت سفید به مشکل برنخورند.

او ادامه داد:آسفالت معابر این شهرک با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با زیرسازی ۱۵ هزار متر مربع و آسفالت ۱۰ هزار متر مربع اجرا خواهد شد.

فرماندار شهرستان گناوه گفت:بهسازی و روکش آسفالت حد فاصل روستای چهارروستایی تا سه راهی بندرریگ با اعتبار ۴ میلیارد تومان از محل منابع ملی اجرا می‌شود.

پاکنژاد بهسازی و روکش آسفالت حد فاصل گناوه تا شور با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان از محل منابع ملی را از دیگر پروژه‌ها نامید و افزود:عملیات راهداری شامل اقدمات ایمنی و نگهداری حوزه‌های راهسازی از منابع ملی و استانی انجام می‌گیرد.

او تصریح کرد: پروژه‌های آب روستایی، تعویض شبک داخلی روستای عباسی با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

فرماندار شهرستان گناوه یادآور شد: عملیات اجرایی برق رسانی به شهرک شیلاتی و مجتمع‌های پرورش میگو رود شور جنوبی با اعتبار ۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات بخش خصوصی شروع خواهد شد.

انتهای پیام/م

پروژه های شهرستان گناوه با اعتبار ۹۵ میلیارد تومان افتتاح شدند

 

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.