سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال برگزاری لیگ تنیس به حداقل رسید

به نظر می‌رسد مانند چند سال گذشته، لیگ برتر تنیس برگزار نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  طی ۲ یا ۳ سال گذشته مسابقاتی تحت عنوان لیگ  تنیس برای تنیسور‌ها برگزار نشده و همه بازیکنان زیر رنک ۳۲ کشوری باید د رقابت‌های تنیس آزاد یا قهرمانی کشور که طی یک تورنمنت مستقل برگزار شده با حریفان به رقابت بپردازند.


بیشتر بخوانید: شایسته: برخی‌ها مرا در تنیس نمی‌خواستند/ قرائتی مخالف حضور من در ورزش بود


برگزار نشدن لیگ  موجب شده تا بازیکنان در بحث درآمدزایی هم به مشکل بخورند و گا‌ها با قهرمانی تنها در یک رقابت آزاد، ۸ یا ۹ میلیون دریافت کنند، که همین امر آن‌ها را به جذب حامی مالی و در نهایت پیشرفت تنیس شان دلسرد کرده است.

به نظر می رسد همواره فدراسیون تنیس که سرپرست سابق خود یعنی مجید شایسته را از دست داده و حالا باید فرد دیگری سکان آن را  باز هم با سرپرست به عهده بگیرد، تمایلی به برگزاری رقابت‌های لیگ برتر نداشته باشد.  در واقع یکی از اصلی‌ترین دلایل برگزار نشدن لیگ برتر نبود حامی مالی قوی است که به تیمداری در تنیس چراغ سبز نشان دهد و فدراسیون نیز خود به تنهایی از پس هزینه‌های سنگین برگزاری این رقابت‌ها بر نمی‌آید.

حالا باید دید احمد نامنی که گفته می‌شود به زودی سکان تنیس را بر عهده می‌گیرد به برگزاری لیگ توجه میکند یا مانند مدیران یابق این فدراسیون، این مسئله مهم را به آینده‌ای نامعلوم واگذار خواهد کرد.  


بیشتر بخوانید: ماموریت شایسته در فدراسیون تنیس به پایان رسید


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تنیس ایران


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.