سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید ۱۸ هزار تن گندم در ملایر

رئیس اتحادیه تعاون روستایی ملایر از خرید ۱۸ هزار تن گندم به صورت توافقی و تضمینی از کشاورزان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی شیرزادی، رئیس اتحادیه تعاون روستایی ملایربا اشاره به اینکه خرید گندم از کشاورزان ملایر به صورت تضمینی و توافقی شروع شده است، گفت: ۶ مرکز برای خرید گندم در نظر گرفته شده است.

او با بیان اینکه این مراکز شامل اتحادیه تعاون روستایی، کارخانه آرد، سیلوی سامن، ازندریان روستای آورزمان و خردمند است، گفت: تاکنون ۱۸ هزار تن گندم از کشاورزان به صورت تضمینی و توافقی خریداری شده است.

رئیس اتحادیه تعاون روستایی شهرستان ملایر با بیان اینکه از این میزان ۲ هزار تن به صورت توافقی برای کارخانه آرد تهران و بقیه به صورت تضمینی بوده است گفت: گندم خریداری شده به قیمت مصوب و میانگین خرید یک هزار و ۷۰۰ تومان بوده است.

شیرزادی با بیان اینکه خرید توافقی به ۲۵ هزار تن می رسد،گفت: امسال در فصل بهار بارندگی مناسب برای محصولات از جمله گندم دیم نداشتیم به همین خاطر امسال میزان خرید نسبت به سال گذشته کاهش دارد.

او با بیان اینکه تا به امروز ۸ هزار تن خرید توافقی سایر محصولات توسط اتحادیه تعاون روستایی انجام شده است، گفت: این محصولات شامل شیر خام، جو، انواع محصولات باغی، گوشت مرغ گرم و خوراک دام و طیور بوده است.

رئیس اتحادیه تعاون روستایی شهرستان ملایر ادامه داد: بر اساس پیش بینی  میزان خرید توافقی انواع محصولات کشاورزی و دامی تا پایان سال در ملایر به بیش از ۲۰ هزار تومان می رسد.

انتهای پیام/ب

قیمت تضمینی گندم یک هزار و ۷۰۰ تومان است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.