سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۳ میلیارد ریال تخلف طی یک هفته

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صمت استان کرمانشاه گفت : بیش از ۳ میلیارد ریال تخلف طی یک هفته کشف شد .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مسعود بیگلری معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت معدن تجارت استان کرمانشاه گفت : بازرسان تلاش‌گر سازمان صمت طی هفته منتهی به روز دوشنبه، چهارم شهریورماه سال ۹۸ از تعداد ۶۱۵ واحد صنفی بازرسی به عمل‌آورده و ضمن شناسایی ۱۲۳ مورد تخلف اقتصادی در سطح بازار، برای متخلفان پرونده تشکیل و آنان را به‌منظور ادای توضیحات و صدور احکام و بایسته به تعزیرات حکومتی معرفی کردند.

او گفت : بر پایه همین گزارش ارزش کل پرونده‌های متشکله بیش از ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

بیگلری افزود: طی مدت مذکور ۲۰۸ گزارش مردمی در خصوص بروز تخلفات در بازار به ستاد خبری معاونت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صمت استان، ارسال و همه این گزارش‌ها توسط بازرسان و کارشناسان حوزه مذکور موردبررسی و اقدام واقع‌شده‌اند. همچنین بیشترین گزارش‌ها در مورد گوشت قرمز، گوشت مرغ، قند و شکر و گران‌فروشی نان بوده است.

او گفت: در گزارش معاونت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تصریح‌شده است که دو شرکت بازرگانی، یک انبار پخش کالا، دو واحد درب و پنجره سازی و چهار کابینت سازی در ارائه خدمات و عرضه کالا‌های خود مرتکب تقلب و گران‌فروشی شده و مابقی تخلفات احتکار و گران‌فروشی بوده است .

 

 

انتهای پیام/د

بازرسی از ۶۱۵ واحد صنفی

 

 

برچسب ها: صنعت ، معدن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.