سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته اسقف‌های مارونی لبنان:

واقعه عاشورا خدمت به انسان را تعلیم می دهد

رئیس کمیته اسقف‌های لبنان گفت: امام حسین جان خود و عزیزان خود را داد تا ما را از تعصب و تروریسم به دور کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،اسقف آنتوان ضوء موسینیور، رئیس کمیته اسقف‌های لبنان اولین نشست علمی-آموزشی بین الملل پیرغلامان حسینی با اشاره به بکار گیری نهضت عاشورا برای رهایی از مشکلات انسانی گفت: واقعه عاشورا ارائه خدمت به آرمان های انسانی، اخلاقی و الهی را آموزش می دهد.

ضوء موسینیور با بیان اینکه امام حسین جان خود و عزیزان خود را داد تا ما را از تعصب و تروریسم به دور کند، افزود:  امروزه منطقه شاهد تروریسم است که استکبار جهانی این رو زمینه‌سازی و پشتیبانی می‌کند و راه امام حسین راه وحدت امت و دور شدن از تعصب‌ها و ترور‌ها و تروریسم‌هایی است که امروزه در مقابل امت و برای تفرقه آن‌ها شکل گرفته‌اند.

مظفر سلطان حسن ترابی نویسنده و پژوهشگر از کشور هندوستان، عصام العماد از شیعه شدگان یمنی و پژوهشگر علوم دینی، شیخ موسی آیدین رئیس موسسه الکوثر ترکیه و ماموسیا دکتر عبدالسلام امامی امام جمعه اهل سنت کردستان از اعضای حاضر در این نشست بودند.

 اولین نشست علمی-آموزشی بین الملل پیرغلامان حسینی در سه محور اصلی "ادیان توحیدی، همگرایی جهانی و حمایت از مستضعفان"، " امت واحده، وحدت اسلامی در پرتو اهل بیت (ع)" و  "فرهنگ حسینی، الگو تمدن اسلامی و اراده انقلابی" در حسینیه بیت العباس یزد برگزار شد.

هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی صبح امروز در سالن همایش های کریاس پالاس میبد با حضور بیش از ۸۰۰ پیرغلام حسینی از سراسر کشور و ۴۵ پیرغلام بین المللی از ۲۵ کشور دنیا در میبد آغاز بکار کرد.

انتهای پیام/ص

اجلاس پیر غلامان حسینی در یزد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.