سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت توجه به معماری اسلامی قزوین در اجرای طرح چشمه نور

معاون عمرانی استاندار قزوین با اشاره به محل قرارگیری اجرای طرح چشمه نور در یکی از محور‌های گردشگری استان، تاکید کرد: در اجرای این طرح به معماری اسلامی قزوین توجه ویژه شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار در جلسه‌ای که به منظور ایجاد هماهنگی در تسریع پروژه چشمه نور برگزار شد، گفت: با توجه به قرارگیری این پروژه در مسیر بوستان فدک که یکی از مهمترین محور‌های گردشگری استان است، باید در ساخت ابنیه آن به سیما و منظر شهری و همچنین به معماری اسلامی توجه ویژه‌ای شود و همچنین در طراحی شهری و دسترسی بین این پروژه و پروژه بیمارستان هزار تختخوابی هماهنگی ایجاد شود.

او استفاده از نیرو‌های بومی در اجرای این طرح را بسیار مهم دانست و افزود : استفاده از ظرفیت‌ها و نیروی انسانی قزوین بدون شک به پیشبرد بهتر کار کمک خواهد کرد و باید سعی شود تا جایی که مقدور است در اجرای پروژه از نیرو‌های بومی استفاده شود.

فرخ زاد گفت: پروژه چشمه نور پروژه منحصر بفرد عظیمی است و نقش بسزایی در اقتدار و توسعه علمی کشور دارد و حتی ساخت ابنیه پروژه نیز فارغ از بهره برداری آینده به منزله یک الگو و کارگاه آموزشی به شمار می‌آید که به نوعی بین دانشگاه و صنعت و کارگاه ارتباط ایجاد می‌کند.

طرح شتابگر ملی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های علمی کشور در مجموعه‌ای به نام «چشمه نور» در شمال شهر قزوین اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ک

برگزاری جلسه به منظور ایجاد هماهنگی در تسریع پروژه چشمه نور در قزوین 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.