سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی و بهره برداری از سامانۀ الکترونیک پنجرۀ واحد سرمایه گذاری کرمانشاه

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت : با راه اندازی و بهره برداری از سامانۀ الکترونیک «پنجرۀ واحد سرمایه گذاری کرمانشاه» فرآیند‌های صدور مجوز و دریافت استعلام‌های مربوط به سرمایه گذاران سالی ۲ روز کاهش می یابد .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علی محمدی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت : با راه اندازی و بهره برداری از سامانۀ الکترونیک «پنجرۀ واحد سرمایه گذاری کرمانشاه» فرآیند‌های صدور مجوز و دریافت استعلام‌های مربوط به سرمایه گذاران در استان از ۲۶۲ روز به حداکثر ۴۹ روز رسیده و با پایش و بررسی‌های مداوم بنا داریم سالی ۲ روز از این زمان را کاهش دهیم.

او گفت : هرچه قدر بروکراسی اداری کوتاه‌تر باشد رضایت در سرمایه گذاری بیشتر است و بعد از ماه‌ها پایش فرایندها، آموزش دستگاهها، برگزاری همایش‌ها و خریداری سرور امروز این سامانه قابل بهره برداری است.

محمدی افزود: سرمایه گذار مدارک خود را در این سامانه بارگذاری می‌کند و حداکثر بعد از ۴۹ روز تمام مجوز‌ها و استعلام‌های مورد نیاز از ادارات و ارگان‌های مربوطه اخذ می‌شود و با ارسال پیام کوتاه، روند پیگیری پروژه را به اطلاع سرمایه گذار می‌رسانیم.

محمدی گفت: در مرحلۀ اول ۲۰ دستگاه اصلی در مرکز استان را که حدود ۹۰ درصد کار‌ها را انجام می‌دهند، درگیر این سامانه کردیم و در مرحلۀ دوم شهرستان‌های استان را هم اضافه خواهیم کرد.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه، فرآیند صدور مجوز برای سرمایه گذار را بسیار پیچیده دانست و گفت: این فرآیند چندین ماه موجب سردرگمی و معطلی سرمایه گذار می‌شود و ما با کار مطالعاتی خوب و برگزاری ۱۰ جلسۀ کاری به زمان معقولی برای انجام فرآیند‌ها رسیدیم.

هدایت حاتمی با اشاره به اینکه مجوز ۷۰ درصد پروژه‌های سرمایه گذاری در استان به کمتر از ۳۰ روز زمان نیاز دارد، گفت: تحلیل محتوای و گلوگاه‌های سرمایه گذاری در این سامانه مشخص است که مجموعۀ مدیران ارشد سازمان‌ها باید روی این موضوع اهتمام داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/د

کاهش فرآیند‌های صدور مجوز و دریافت استعلام‌های مربوط به سرمایه گذاران

 

برچسب ها: صنعت ، صادرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.