سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشورخبرداد؛

تقویت ارتباطات مردمی و عملکرد قرارگاهی ماموریت جدید ائمه جمعه

مدیر دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ماموریت جدید ائمه جمعه را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حجت الاسلام حسنی مدیر دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در همایش ائمه جمعه استان مرکزی با بیان اینکه در طول یک سال و چند ماه دوره جدید شورای سیاستگذاری، تلاش شد که آسیب‌شناسی‌های لازم انجام و چالش‌ها مرتفع شودف تقویت ارتباطات مردمی، اتصال بین ائمه و جمعه عملکرد قرارگاهی را ماموریت جدید ائمه جمعه دانست.

حجت الاسلام حسنی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درخصوص حوزه‌های ماموریتی ائمه جمعه اضافه کرد: معظم‌له سه حوزه ماموریتی برای ائمه جمعه تعیین کرده‌اند؛ حوزه ماموریتی تحت رویداد جمعه، نماز جمعه و خطبه نماز جمعه که به عنوان هسته برای ائمه جمعه است.

او از عملکرد جزیره‌ای برخی ائمه جمعه به عنوان یکی از نقاط چالش‌برانگیز یاد کرد و افزود: در دوران جدید سعی داریم اتصال بین ائمه جمعه را برقرار کنیم.

 تقویت ارتباطات مردمی بال دوم ماموریتی ائمه جمعه

مدیر دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور بال دوم ماموریتی ائمه جمعه را تقویت ارتباطات مردمی دانست و افزود: خطبه‌های نماز جمعه از جایگاه و اهمیت ویژه برخوردار است.

او در با توضیح سومین ماموریت ائمه جمعه بیان کرد: در عملیات فرهنگی، ما نیاز به یک مدل عملیاتی داشتیم و به فرموده رهبری «هرگاه به صورت قرارگاهی عمل کردیم موفق بودیم» و قرارگاه مکانی‌است که سیاسیت گذاری می‌کند.

انتهای پیام / ج

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.