سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل در هوشمندسازی جاده‌ها جزو استان‌های پیشرو کشور است

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: استان اردبیل در بحث هوشمندی سازی جاده جزوه استان پیشرو در کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: استان اردبیل در بحث هوشمندی سازی جاده جزوه استان پیشرو در کشور است که ۴۰ دوربین نظارت تصویری در جاده‌های استان نصب و وقایع جاده‌ای، انسداد جاده و عملیات برفروبی از این طریق به مردم اطلاع رسانی می‌شود.

او با بیان اینکه بیش از ۹۶ درصد جابجایی کالا و مسافر در استان اردبیل از طریق جاده‌ها انجام می‌شود افزود: لزوم احداث بزرگراه و آزاد راه را در استان اردبیل بسیار ضروری دانست.

رئیس کمیته حمل ونقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۳ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی درجاده‌های استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم است بیان کرد: ۱۴ مجتمع خدماتی رفاهی دیگر نیز با پیشرفت ۷۰ درصدی دردست اجراست که تلاش می‌کنیم تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

رحمتی بابیان اینکه استان اردبیل ۶ هزار و ۳۷۲ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که صیانت و حفاظت از این سرمایه ملی بعنوان امانتی برای آیندگان وظیفه همه مردم بویژه راهداران است گفت: دبیران آموزش و پرورش نیز با آموزش و توجیه دانش آموزان نسبت به این امر مهم راهداران را در حفاظت و صیانت از این سرمایه ملی یاری کنند.

او توسعه و بهسازی راه، ایمنی مترددین جاده، احداث راه‌های دسترسی در آزادراه‌ها بمنظور هدایت ترافیک و وجود فضای لازم جهت نصب تجهیزات ایمنی راه‌ها را در گرو حفاظت از حریم راه برای توسعه و اجرای برنامه‌های آینده بسیار مهم دانست و افزود: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده استان اردبیل در سال رونق تولید با کمک بلاعوض ۴۰۰ میلیون تومانی برای احداث رمپ‌های ورود و خروج مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی از سرمایه گذاران حمایت می‌کند.

انتهای پیام/ح

لزوم احداث بزرگراه و آزاد راه در اردبیل بسیار ضروری است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.