سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خداحافظی با مدارس خشتی و گلی

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: در مهر ماه امسال جشن حذف مدارس خشتی و گلی همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

 بیکی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: امسال ۲ مدرسه خشتی و گلی باقی مانده که یکی در شهرستان خوسف افتتاح و دیگری درمهر ماه امسال در شهرستان نهبندان افتتاح خواهد شد.

اوافزود: به آموزش و پرروش استان ابلاغ شده است که در صورت برگشت جمعیت حق استفاده از مدارس خشت و گلی را ندارند.

بیکی در خصوص حذف مدارس کانکسی در استان گفت: در این زمینه ابلاغ اعتبار خوبی به استان داده شد که تعداد ۸۸۹ کلاس درس زمستان امسال از این نعمت برخوردار و مابقی تا ۲ سال آینده حذف خواهند شد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی در خصوص مدارس کانکسی در استان افزود: حذف مدارس کانکسی که جمعیتشان تقریبا پایدار و بالای ۱۰ نفردانش آموز هستند در برنامه کاری قرار دارد.

او در خصوص زیبا سازی و تعمیر فضا‌ها در مدارس بیان کرد: از دو ماه گذشته در این مورد ابلاغ اعتبار‌های خوبی به شهرستان‌های استان داشته ایم تا دانش آموزان بتوانند در مدارس با محیط زیبایی روبه رو شوند.

بیکی در پایان در خصوص میز و صندلی‌های خریداری شده اداری مدارس تصریح کرد: بیش از ۸۰ درصد از آن‌ها توزیع و مابقی در ظرف ۲۰ روز آینده توزیع خواهد شد.

انتهای پیام / ط ا

برگزاری جشن حذف مدارس خشتی و گلی

برچسب ها: آموزش و پرورش ، مدارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.