سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توجه به آرمان‌های شهدا عامل مهم برای حفظ اتحاداست

فرمانده‌ی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدگفت :تجلیل از مقام شامخ شهدا بعد از ۴۰ سال احترام به راه شهداست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سردار خرمدل فرمانده‌ی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدا انقلاب به ثمرات وجود شهدا اشاره کرد و گفت:  حیات با عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله این ثمرات است.

او افزود: اوج هنر و زیبایی در نثار جان برای دوام اسلام و رضای پرودگار است که شهدای ما میراث دار اندیشه‌ مبارک قیام عاشورایی امام حسین علیه السلام است.

خرمدل حفظ روحیه‌ی وحدت و همدلی را برای ادامه‌ انقلاب و برداشتن گام دوم را مورد تاکید قرار داد و گفت: در شرایطی که آرمان‌های انقلاب از سوی دشمنان هدف قرار گرفته قشر‌ها و گروه‌های مردمی فارغ از مسائل مختلف جانانه از این ارزش‌ها دفاع کردندکه نمونه‌ی بارز آن  حمایت آحاد مردم و مسولان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد از اتهامات ترامپ به این نهاد انقلابی است.

او  توجه به آرمان‌ها و وصیتنامه‌ شهدا را مورد تاکید قرار داد و افزود: شهدا نمونه‌های بارز انقلابی گری بودند و همواره بر وفاداری به آرمان‌های انقلاب تاکید کردند.

فرمانده‌ی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدگفت : دولتمردان آمریکایی با انتخاب ۳۰۰ کارشناس نخبه برای هدف قرار دادن آرمان‌های انقلاب همه‌ توان خود را گذاشتند، اما بیانیه‌ گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مسیری روشن برای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی همه‌ برنامه‌های آنان را به هم ریخت و معادلات را برهم زد.

او اقتدار ایران در منطقه را یاد آور شد و افزود: اقتدار جمهوری اسلامی ایران امروز در منطقه بر قدرت‌های جهانی پوشیده نیست.

 انتهای پیام/غ

شهدا نمونه‌های بارز انقلابی گری بودند

برچسب ها: سپاه ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.