سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری۱۳۹ طرح در راز و جرگلان و مانه و سملقان

۱۳۹ طرح در شهرستان‌های راز و جرگلان و مانه و سملقان بهره برداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،۷۴ طرح به صورت متمرکز به ارزش بیش از ۱۴ میلیارد تومان در حوزه عمرانی و زیربنایی با حضور  قنبری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی و تعدادی از مدیران استانی، در شهرستان راز و جرگلان  به بهره برداری رسبد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و مدیران استانی در ادامه با حضور در شهرستان مانه و سملقان، ۶۵ طرح را به ارزش افزون بر ۱۳ میلیارد تومان افتتاح کردند.

به گفته فرماندار مانه و سملقان این طرح‌ها در زمینه‌های برق رسانی، اصلاح شبکه برق، افتتاح آموزشگاه‌های روستایی، ساختمان اداری و طرح هادی روستایی است.

محمودرضا معموری گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان افزایش تخت بیمارستان پورسینا شهر آشخانه از ۳۶ به ۱۲۰ تختخواب با اختصاص اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان، تکمیل مرحله دوم کتابخانه شهید بهشتی با اختصاص اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان، کلنگ زنی سد دربند و آغاز مرحله دوم مجتمع گلخانه‌ای امام رضا (ع) از جمله مصوبات این سفر بود.

او با اشاره به ضعف زیرساخت‌ها در مانه و سملقان گفت: متاسفانه این شهرستان از گذشته به نحو مطلوب در بخش اعتبارات عمرانی و زیرساخت‌ها دیده نشده است.

معموری وضعیت راه ها، پل ها، ابنیه، کمبود آب شرب روستایی، ورزشی و درمان را از جمله مشکلات این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/ه

بهره برداری۱۳۹ طرح، امروز در راز و جرگلان و مانه و سملقان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.