فیروزکوهی در خصوص اتصال معدن جلالآباد به شبکه ریلی گفت: عملیات زیرسازی این خط فرعی به طول ۲۵ کیلومتر و با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال انجام است و بلافاصله پس از اتمام زیرسازی، روسازی مسیر نیز آغاز خواهد شد.
او بیان داشت: زیرسازی خط فولاد زرند ایرانیان منشعب از ایستگاه زرند به طول ۱۱ کیلومتر انجام شده و عملیات روسازی این مسیر پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی داشته است که امیدواریم تا پایان تیرماه روسازی این مسیر نیز تکمیل شود.
فیروزکوهی تصریح کرد: با بهرهبرداری از این دو پروژه، سالانه حدود پنج میلیون تن بار از طریق این خطوط فرعی جابجا میشود.
انتهای پیام/س