سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پای مسئولان اتاق بازرگانی تهران به لیگ کشتی باز شد

جلسه رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی با مسئولان اتاق بازرگانی استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز جلسه‌ای در محل اتاق بازرگانی استان تهران با حضور رئیس سازمان لیگ کشتی و مسئولان اتاق بازرگانی برگزار شد.

در این جلسه ابراهیم اسحاقی و ناصری از اعضای اتاق بازرگانی استان تهران، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ را همراهی کردند. از سوی دیگر  عندلیب و  مظفری به عنوان مسئولان اتاق بازرگانی استان تهران میزبان این جلسه بودند.
بررسی راهکار‌هایی پیرامون حمایت شرکت‌های عضو اتاق بازرگانی تهران مورد بحث اصلی در این جلسه بود. با توجه به اینکه اتاق بازرگانی استان تهران دارای ۱۹ هزار عضو است، قرار بر این شد با تنظیم یک طرح، حمایت مالی از سازمان لیگ کشتی ایران بررسی شود.


بیشتر بخوانید:تبریک اتحادیه جهانی به مناسبت روز ملی کشتی+عکس


مسئولان اتاق بازرگانی استان تهران ابراز علاقه کردند که در راستای رسالت اجتماعی خود به ورزش به ویژه ورزش اول کشور یعنی کشتی کمک کنند. در همین راستا قرار است چند شرکت به عنوان اسپانسر از سوی اتاق بازرگانی به سازمان لیگ معرفی شوند.

رئیس سازمان لیگ کشتی در این جلسه پتانسیل‌های موجود و وضعیت فعلی کشتی را برای حاضران در جلسه تشریح کرد و گفت: کشتی ریشه در فرهنگ مردم دارد.

در پایان نیز قرار بر این شد جلسه بعدی با حضور مسئولان اتاق بازرگانی کشور و رئیس فدراسیون کشتی برگزار شود.

همچنین قرار است سازوکاری اندیشیده شود تا شرکت‌هایی که در ورزش هزینه می‌کنند، معاف از مالیات شوند تا این اتفاق هم به نوعی باعث ایجاد انگیزه برای شرکت‌ها در جهت حمایت از ورزش شود.


بیشتر بخوانید:

چه زود روز ملی کشتی فراموش شد!

قهرمانان نامدار کشتی به شهردار تهران نامه نوشتند


انتهای پیام/

دیدار رئیس سازمان لیگ کشتی با مسئولان اتاق بازرگانی استان تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.