سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام تیم درمانی به منطقه محروم «درمره» چگنی

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: تیم بهداشتی و درمانی سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان به بخش شاهیوند چگنی اعزام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  سرهنگ دوم عبدالوحید ملک آرا در گفتگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، اظهار داشت: امروز به مناسبت هفته دولت به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان و امور بانوان استاداری لرستان، تیم بهداشتی، درمانی و آموزشی به منطقه در مره بخش شاهیوند از توابع شهرستان دوره چگنی اعزام شد.

وی افزود: این اکیپ شامل پزشک عمومی، ماما، پرستار، رواشناس، کارشناسان آزمایشگاه، داروخانه، دانشجویان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی شهید عمار دانشگاه علوم پزشکی لرستان بود که برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه اعزام شدند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی عنوان کرد: در این اعزام غربالگری اهالی منطقه شامل تست قندخون و فشارخون، آموزش بهداشت فردی و دهان و دندان همراه با مشاوره به صورت خانه به خانه توسط دانشجویان اردوی جهادی شهید عمار دانشگاه علوم پزشکی لرستان انجام گرفت و موارد در معرض خطر ضمن معاینه توسط پزشکان و کارشناسان مربوطه مورد ویزیت و مشاوره قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر خدمات بهداشتی، درمانی، آموزشی و مشاوره‌ای بیان کرد: انجام آزمایش تب مالت توسط کارشناسان آزمایشگاه بیمارستان شهدای عشایر انجام شد.

ملک آرا با اشاره به خدمات درمانی در این اعزام گفت: در این اعزام بیش از ۲۰۰ نفر خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی همراه با داروی رایگان ارائه شد.

انتهای پیام/د

تیم درمانی به منطقه محروم «درمره» چگنی اعزام شد

برچسب ها: بسیج ، غذا و دارو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.