سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از پروژه بهسازی و آسفالت معابر شهر گودین

همزمان با سومین روز از هفته دولت، پروژه بهسازی و آسفالت معابر شهر گودین با حضور فرماندار شهرستان کنگاور و برخی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علی نیاکانی پور شهردار گودین گفت : تمام تلاش شهرداری و اعضای شورای شهر گودین طی یک سال اخیر زدودن چهره روستایی این شهر نوپا بوده است.

او با بیان اینکه شعار نهضت آسفالت در گودین را به منصه ظهور رساندیم، گفت : پروژه آسفالت و بهسازی شهر گودین با استاندارد بالا و به مساحت ۲۵ هزار متر مربع و با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

او با اشاره به اینکه در سال گذشته نیز ۳۰ هزار متر مربع در شهر گودین آسفالت ریزی شد، افزود: این پروژه‌ها با هدف خدمت رسانی به شهروندان گودینی است.

شهردار گودین گفت: تاکنون ۶ میلیارد ریال برای ساماندهی و اتمام مرحله تکمیلی بوستان کوهستان هزینه شده که روشنایی، ایجاد برج نوری، ترانس و... از جمله آن‌ها می‌باشد.

نیاکانی پور، همچنین از جدول گذاری به طول سه کیلومتر و موزاییک فرش به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع طی ماه‌های اخیر خبر داد.

او ایجاد درآمد‌های پایدار شهری از دیگر برنامه‌های شهرداری و شورای شهر گودین برشمرد و افزود: پنج تا ۶ طرح منابع درآمدی در سطح شهر از جمله احداث شهربازی و... ایجاد شده است.

 

 

انتهای پیام/د

تلاش شهرداری زدودن چهره روستایی شهر

 

برچسب ها: شورای شهر ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.