سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث چهارم شهریور ماه ۹۸؛

دستگیری عامل مزاحمت‌های سایبری در شبکه اجتماعی /برخورد مرگبار موتورسیکلت با سواری هیوندا

مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه چهارم شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز دوشنبه چهارم شهریور ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری عامل مزاحمت‌های سایبری در شبکه اجتماعی واتس آپ

عامل مزاحمت‌های سایبری در شبکه اجتماعی واتس آپ توسط پلیس فتای استان دستگیر شد.

 سرهنگ مرتضی بزی سرپرست پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان گفت: با دریافت مرجوعه قضائی از سوی خانمی جوان مبنی بر مزاحمت سایبری موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ مرتضی بزی افزود: در بررسی اظهارات شاکی پرونده مشخص شد فردی ناشناس از طریق شبکه اجتماعی واتس آپ مطالب کذب و غیرواقعی علیه وی منتشرکرده و این امر موجب هتک حیثت و آبروریزی در بین بستگانش شده است.

او عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با بررسی مستندات ارائه شده توسط شاکی و یک سری تحقیقات فنی متهم را که مردی جوان است شناسایی و به پلیس فتا احضار کردند.

او گفت: متهم که برادر شوهر شاکی می‌باشد در بازجوئی‌های مقدماتی منکر هر گونه جرمی بود و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت، ولی در نهایت با مواجه شدن با مدارک، مستندات و ادله دیجیتال انکار ناپذیر لب به سخن گشوده و به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد.

او  بیان داشت: متهم انگیزه‌اش را مخالفت خود و خانواده اش با ازدواج برادرش با شاکی بیان داشته که برای رسیدگی قضائی به دادسرا معرفی شد.

سرپرست پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان توصیه کرد: تجاوز به حریم شخصی افراد، افشای اسرار آن‌ها در فضای مجازی، اهانت و نشر اکاذیب نسبت به دیگر کاربران جرم تلقی شده و با خاطیان برابر قانون برخورد می‌شود.

غرق شدن جوان ۳۳ ساله در تالاب "هامون"

جوانی ۳۳ ساله هنگام شنا در تالاب "هامون" شهرستان هیرمند جان باخت.

سرگرد محمود دانایی جانشین انتظامی شهرستان هیرمند گفت: عصر روز شنبه دوم شهریورماه، گزارشی به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر غرق شدگی یک نفر در تالاب "هامون"اعلام شد.

او  اظهار داشت: با تلاش گروه‌های امدادی و ماموران انتظامی، جسد متوفی روز گذشته از آب خارج و برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

جانشین انتظامی شهرستان هیرمند تصریح کرد: در تحقیقات میدانی مشخص شد فرد متوفی که چوپان بوده برای شنا به داخل بستر تالاب رفته که به علت عدم مهارت در فن شنا، جان خود را از دست داده است.

برخورد مرگبار موتورسیکلت با سواری هیوندا

تصادف موتورسیکلت با یک دستگاه سواری هیوندا در شهر زاهدان " مرگ راکب موتورسیکلت را رقم زد.

سرهنگ حمیدرضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت: دیروز  یک فقره تصادف جرحی در محدوده خیابان شهید بهشتی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۴ به همراه عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه سواری هیوندا النترا برخورد کرده است.

سرهنگ اکبری بیان کرد: در این حادثه راکب ۲۵ ساله موتورسیکلت به شدت جراحات مجروح که متاسفانه پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان خاطر نشان کرد: علت حادثه از سوی کارشناس پلیس تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی سرعت غیرمجاز و رعایت نکردن حق تقدم راکب موتورسیکلت نسبت به سواری هیوندا اعلام شده است.

کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در "چابهار"

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از کشف ۲۹ هزار لیتر بنزین قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی خبر داد.

سرهنگ حیدرعلی کیخای مقدم گفت: دیروز  ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی هنگام گشت زنی در محدوده پلیس راه چابهار به یک دستگاه تریلی تانکر دار مشکوک شدند.

او  افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۲۹ هزار لیتر بنزین قاچاق و خارج از چرخه توزیع کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار خاطر نشان کرد: خودرو تریلی توقیف و راننده پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.