سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از مدیران دستگاه‌های برگزیده یزد در جشنواره شهید رجایی

در مراسمی از شش مدیر دستگاه های برتر اجرایی استان طبق ارزیابی عملکرد سال ۹۷ تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سیدمجتبی حسینی پور، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در مراسمی که با عنوان تجلیل از دستگاه‌های برتر استان برگزار شد گفت: براساس الگو‌های ارزشیابی در شاخص‌های عمومی، اختصاصی و ترکیبی از مدیران ۷ اداره و دستگاه اجرایی استان تجلیل شد.

حسینی پور با اشاره به اینکه ۵۳ دستگاه در فرایند ارزیابی عملکرد استان شرکت کردند گفت: شاخص‌ها به گونه‌ای بررسی و ارزیابی شد که ۳ دستگاه در شاخص‌های اختصاصی و عمومی، ۲ دستگاه بر اساس الگو‌های ارزشیابی شاخص‌های عمومی و ۲ دستگاه اجرایی نیز با در نظر گرفتن شاخص‌های اختصاصی برگزیده شدند شدند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد تاکید کرد: اصلاح نظام اداری و ارتقاء بهره وری دو بال توسعه در هر جامعه‌ای است که غفلت از آن تحقق اهداف را به تعویق می‌اندازد.

او ادامه داد نظام‌های اداری و زیرساخت‌های قانونی به عنوان عامل مهم پیش برنده و موتور محرک این فرآیند به شمار می‌آید چرا که بخش عمده وظایف دولت در اعمال حاکمیت و مدیریت توسعه از طریق نظام اداری عملیاتی و پیاده سازی می‌شود.

حسینی پور ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها رو ۲۰۰۰ امتیاز دانست و گفت استان یزد توانست ۲۰۰ امتیاز در شاخه‌های عمومی اختصاصی حکمرانی اقدامات ویژه کسب کند کلاس‌های خوبی به عمل آورد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد سه دستگاه برگزیده در شاخص‌های عمومی و اختصاصی را جوادیان زاده مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش علمی فرهنگی و آموزشی، نیره پورملایی مدیرکل محیط زیست استان یزد در بخش عمومی اجتماعی قضایی و آرش نواب مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق یزد در بخش شرکت‌ها بانک‌ها و بیمه‌ها عنوان کرد.

او برگزیده‌های عمومی را علی نمازی نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، محمد فاتحی سرپرست آبفای استان یزد معرفی کرد.

حسینی‌پور همچنین افزود: در شاخص‌های اختصاصی دکتر توحیدی‌فر مدیر درمان تأمین اجتماعی استان یزد و محمد فاتحی مدیر عامل شرکت آبفای روستایی برگزیده شدند.

انتهای پیام/ص

مدیران دستگاه‌های برگزیده یزد در جشنواره شهید رجایی تجلیل شدند

برچسب ها: تجلیل ، هفته دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.