سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل امور مالیاتی لرستان:

بخشودگی ۱۰۰درصدی جرایم مالیاتی در سال جاری

مدیرکل امور مالیاتی لرستان از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم مالیاتی در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرکل امور مالیاتی لرستان از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم مالیاتی در سال‌جاری خبر داد.

محمدرضا محمدی، اظهارکرد: آخرین فرصت استفاده از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم قابل بخشش، امسال است و در صورت عدم پرداخت بدهی مالیاتی قطعی شده و برخورداری از تسهیلات یاد شده تا پایان سال جاری، این امکان در سال آینده فراهم نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه قطعا حمایت دولت از بخش غیردولتی همواره باید محدود، مشروط، کاهنده و تضمین دار باشد، بیان کرد: طبق اعلام سازمان امور مالیاتی کشور؛ در سال ۱۳۹۹، هم سطح اختیارات ادارات کل امور مالیاتی در خصوص بخشودگی جرایم مالیاتی محدود خواهد شد و هم احراز شرایط خوش حسابی باید با مستندات کامل صورت گیرد.

محمدی تصریح کرد: طبق اعلامیه‌های مکرر سازمان امور مالیاتی بهتر است فعالان اقتصادی از فرصت استثنایی امسال استفاده کنند و ضمن اکتساب عنوان خوش‎حسابی، با سهل‎ترین شکل ممکن و با عزت و احترام از بار سنگین جرایم مالیاتی رهایی یابند و قاعدتا هیچ مودی هوشمندی ۱۰۰ تومان بخشودگی سهل و آسان و با عزت و احترام امسال را با ۷۰ تومان بخشودگی احتمالی و سخت در سال بعد عوض نمی‌کند.

انتهای پیام/ب

۱۰۰درصد جرایم مالیاتی در سال جاری بخشیده می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.