سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امسال ۱۲۲ میلیارد تومان به مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت پرداخت شد

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲۲ میلیارد تومان به مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت استان بابت هزینه درمان سال ۹۷ و ۹۸ پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  دکتر رضا عباسی مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان اظهار داشت: آخرین پرداخت انجام شده در سالجاری به مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت سیستان و بلوچستان ۴۲ میلیارد تومان بوده است.

او گفت: پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد سیستان و بلوچستان در تمامی سطوح (سطح یک، ۲ و سه) بخش خصوصی و دولتی بابت سال ۹۷ و ۹۸ کماکان با تامین اعتبارات به موقع از سوی سازمان بیمه سلامت ایران ادامه دارد.

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان با تاکید بر ضرورت خدمات رسانی به موقع و با کیفیت توسط مراکز طرف قرارداد استان افزود: تمام تلاش این اداره کل برآن بوده تا با هماهنگی سازمان بیمه سلامت ایران و در راستای تامین بموقع منابع مالی بخش سلامت استان هیچگونه وقفه‌ای در خدمت‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان ایجاد نشود.

او بیان کرد: در این زمینه سازمان بیمه سلامت ایران با عنایت ویژه در جهت تامین بموقع اعتبارات استان اقدام کرده است.

عباسی گفت: این اداره کل تمام تلاش خود را در جهت رضایتمندی بیمه شدگان و مراکز طرف قرارداد با هماهنگی سازمان بیمه سلامت ایران و مجموعه سلامت استان در جهت ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/ع

۱۲۲ میلیارد تومان به مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت پرداخت شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.