سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب ۱۲ مدال رنگارنگ دختران کاراته شهرستان طبس

دختران شهرستان طبس در رقابت‌های سبک ماتسویی کشور ۱۲ مدال رنگارنگ کسب کردند.

قدیمی رییس ورزش و جوانان شهرستان طبس درگفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، ؛ گفت: تیم کاراته دختران شهرستان طبس در رقابت‌های سبک ماتسویی کشور که به میزبانی تهران برگزار شد، موفق به کسب ۱۲ نشان رنگارنگ شد.

او افزود: در این دوره از رقابت‌ها زهرا جعفری در رشته کاتا زهراجعفری نشان طلا و در رشته کمیته مهدیه ابراهیمی، تارا بهبودی، یگانه میرهادیان نشان طلا، راضیه داریوش در رشته کاتا نشان نقره، در رشته کمیته زهره شجاعی، زهرا جعفری و زهرا غلامعلی پور نشان نقره در رشته کاتا مهدیه ابراهیمی نشان برنز، در رشته کمیته زهرا خوش اونگی، مبینا حدادیان و ریحانه برهانی نشان برنز را کسب کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس گفت:تیم شهرستان طبس را در این رقابت‌ها ریحانه برهانی و عباسپور مربیگری تیم را برعهده داشتند.

حضور تیم فوتبال ساحلی خراسان جنوبی

قهوه چی رییس هییت فوتبال خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، ؛گفت: تیم فوتبال ساحلی استان در دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر کشور حضور پیدا کرد.

او افزود: این دوره از مسابقات از امروز سوم شهریور ماه سال جاری لغایت هشتم شهریور ماه سال جاری به میزبانی شهرستان ساری ادامه خواهد داشت.

رییس هیئت فوتبال خراسان جنوبی گفت: این مسابقات بمدت پنج روز در ورزشگاه داراب ساری برگزار می شود و تیم خراسان جنوبی امروز دراولین دیدار به مصاف تیم کردستان می رود.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.