نشست خبری سرمربیان تیم‌های هندبال طبس و کازرون امروز برگزار شد ، این تیم‌ها در روند لیگ برتر هندبال فردا در طبس به مصاف یکدیگر می‌روند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، علیرضا بیک ماز سر مربی تیم هندبال زغالسنگ طبس ظهر امروز در نشست خبری  در خصوص روند آماده سازی این تیم گفت: در پی یک تمرین سه ماهه امروز تیم ما تقریبا آمادگی خوبی دارد، اما باید توجه داشته باشیم که ضمن جوان بودن بازیکنان، امسال سال اول حضور تیم طبس در بازی‌های لیگ است و باید صبر داشته باشیم تا بتوانیم اهداف تاکتیکی و فنی خود را به وسیله بازیکنان جوانمان در زمین پیاده کنیم.

او با تاکید بر این که در این فصل ما با تیم‌های خیلی خوب، با سابقه و با تجربه‌ای همگروه شدیم گفت: تیم کارزون یکی از تیم‌های با سابقه و عنوان دار لیگ است

سر مربی تیم زغالسنگ طبس با بیان این که تیمش برای برد به زمین می‌رود افزود: ما تمرین‌های خوبی داشتیم و به آنالیز خوبی در خصوص تیم حریف رسیدیم، کادر فنی برنامه خوبی برای این بازی در نظر گرفته و امیدواریم بازیکنان بتوانند اهدافمان را در زمین پیاده کنند و یک بازی جوانمردانه را شاهد باشیم.

بیک ماز گفت: میانگین سنی تیم هندبال طبس ۲۳ سال و شش ماه  است و برای موفقیت یک تیم جوان در ابتدای راه باید صبر داشت و این بازی‌ها یک شروع بزرگ برای طبس است.

او همچنین با تقدیر از حمایت‌های مردمی گفت: دلیل اصلی صعود تیم زغالسنگ به لیگ هندبال قطعا حمایت مردم شریف طبس بود و امیدواریم مردم همچنان از ما و تیم جوانمان حمایت کنند.

فرهاد شفیعی کاپیتان تیم طبس نیز با اشاره به سابقه حضور بازیکنان طبس در اردو‌های تیم ملی جوانان و نوجوانان و انتخاب در تیم ملی گفت: بازیکنان ما جوان هستند، اما خام نیستند و انگیزه بسیاری برای یادگیری و پیشرفت دارند و این بازی‌ها را جایگاه پیشرفت خود یافته اند.

او با اشاره به تیم‌های قوی همگروه خود گفت: جوانی گروه ما به این معنی نیست که از پیش باخته باشیم، انگیزه و هدف جوانان ما این است که در گروه شگفتی ساز باشیم و با توجه به اولین حضور تیم طبس در لیگ امیدواریم به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم کازرون نیز با بیان این که تیمش حدود ۲ ماه است در حال تمرین و آماده سازی است گفت: به یک آمادگی ۹۰ درصدی برای بازی‌ها رسیده ایم

او افزود: تیم‌ها تازه بازی‌ها را آغاز کردند، یک هفته بازی انجام شده، تیم‌ها هنوز به آمادگی لازم دست پیدا نکرده اند و تیم زغالسنگ طبس نیز تازه به لیگ امده است و ما هنوز شناخت کاملی از این تیم نداریم، اما روی نقاط قوت و ضعف خود کار کرده ایم.

سرمربی تیم کازرون گفت: امیدوارم بازی فردا یک بازی خوب و جوانمردانه باشد و مردم و تماشا گران راضی باشند.

او ضمن اشاره به بی برنامگی در شروع بازی‌های سال گذشته گفت: لیگ امسال تا جایی که اطلاع داریم بازی‌ها به موقع شروع شد و این در هندبال یک اتفاق خوب است. بازیکنان ملی پوش نیز در اکثر تیم‌ها تقسیم شدند و همه تیم‌ها از نظر کارکرد و عملکرد خوب و قوی هستند.

امیر فرهادیان کاپیتان تیم کارزون هم در این جلسه با اشاره به برد هفته پیش تیمش در برابر تیم سبزوار و تمرین مناسب گفت: امیدواریم فردا نیز بتوانیم بازی خوبی را مقابل زغالسنگ طبس رقم بزنیم.

او افزود: هنوز اول فصل هستیم و نمی‌توان ارزیابی دقیقی از تیم‌ها داشت، ولی امیدواریم بتوانیم امتیاز‌های خوبی کسب کنیم و ضمن احترام به تیم زغالسنگ طبس، امیدواریم پیروز صحنه بازی فردا باشیم


انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.