سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اظهارات بازیکنان تیم ملی والیبال نوجوانان ایران پس از پیروزی برابر کلمبیا

تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان امروز موفق شدند در دومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان از سد کلمبیا بگذرند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان امروز در سومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان موفق شد از سد تیم ملی والیبال کلمبیا بگذرد.

بازیکنان ایرانی پس از این بازی اظهارات جالبی را مطرح کردند.  

مهدی جلوه بازیکن تیم ملی کشورمان درباره پیروزی سه بر یک تیم نوجوانان ایران برابر کلمبیا گفت: امروز بازی خوبی انجام دادیم. بعد از باخت مقابل چک بازگشت سخت بود، ولی غرور و غیرت ما اجازه نمی‌داد که تسلیم تیم‌های مقابلمان شویم. بازی مقابل جمهوری چک هم می‌شد بهتر کار کنیم، ولی اتفاق بدی رخ نداده و معتقدم که بر اساس خیر و صلاح‌مان کار پیش می‌رود و امیدوارم در نهایت به چیزی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم.

او افزود: این اولین بار بود که در این ساعت به میدان می‌رفتیم، این در حالی است که کلمبیا بازی‌های قبلیش در این ساعت برگزار شده بود. بعد از بازی با تیم جمهوری چک کمی دچار مشکل شدیم، ولی این مشکلات را حل کردیم. کلمبیا حریفی نبود که ما را اذیت کند، ولی بر اثر یک سری اشتباهات، ست اول را واگذار کردیم. با این‌حال مشکلی نبود و ما بازی خوبی ارائه دادیم و در نهایت پیروزی را به دست آوردیم.


بیشتر بخوانید: وکیلی: کلمبیا در ابتدا کار غافلگیرمان کرد/ جدول گروه ما پیچیده است


بردیا سعادت ملی پوش کشورمان پس از پیروزی مقابل کلمبیا بیان داشت: با توجه به باخت روز گذشته بازگشت سخت بود، حتی در ست اول هم می‌شد دید که خیلی خوب نیستیم و بازی را واگذار کردیم، ولی با برنامه کادرفنی موفق شدیم با قدرت به مسابقه برگردیم. حالا با انرژی خوب آماده هستیم تا به مصاف ایتالیا برویم و به امید خدا بتوانیم با کسب مقام مناسب، دل مردم را شاد کنیم و به نوعی تلاش‌های کادرفنی را به ثمر برسانیم.

سجاد جلوداریان دیگر ملی پوش ایرانی هم گفت: خدا را شکر توانستیم ببریم، ابتدا حریفمان را دست کم گرفته بودیم، به امید خدا بتوانیم بازی بهتری ارائه دهیم.

عبدالمختار بوش بازیکن تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان پس از پیروزی برابر کلمبیا بیان داشت: بازی خوبی بود، اما در ست اول حریفمان را دست کم گرفتیم و عقب افتادیم  خوشبختانه در دست‌های بعدی به بازی برگشتیم و توانستیم پیروز میدان باشیم.

امین خواجه‌خلیلی دیگر ملی پوش والیبال هم بیان داشت: بازی خوبی بود، اما فشار روانی از باخت دیروز روی تیم وجود داشت، با این حال توانستیم برنده بازی باشیم.  


بیشتر بخوانید: تیم ملی نوجوانان والیبال ایران ۳ - کلمبیا یک/ دومین پیروزی شاگردان وکیلی در رقابت‌های قهرمانی جهان


امیررضا سرلک هم بیان داشت: بازی خوبی بود و توانستیم پس از عقب افتادن در ست نخست به بازی  برگردیم و نتیجه بگیریم.  

علی‌اصغر نبی‌زاده ملی پوش کشورمان هم گفت: بازی سنگینی بود ما از بازی روز گذشته که  به چک باخته بودیم تحت  فشار بودیم، حریفمان هم تلاش کرد با استفاده از سرویس‌ها تیم را تحت فشار قرار دهد و در نتیجه ست نخست را واگذار کردیم، اما در ادامه به بازی برگشتیم و برنده شدیم.  


بیشتر بخوانید:ایران ۰ - جمهوری چک ۳ / شکست سنگین و عجیب شاگردان وکیلی در گام دوم رقابت‌های قهرمانی جهان


انتهای پیام/ 

اظهارات جالب ملی پوشان نوجوان ایران پس از پیروزی برابر کلمبیا 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.