سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌برداری از ۶ طرح گازرسانی از امروز در سیستان و بلوچستان آغاز شد

مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: بهره‌برداری از ۶ طرح و پروژه گازرسانی به مناسبت هفته دولت از امروز (شنبه) با افتتاح گازرسانی به شهرک صنعتی زاهدان در این استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  رضا پنجابی مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این طرح‌ها شامل افتتاح پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی زاهدان به طول چهار هزارو ۵۰۰ متر و با هدف گازرسانی به ۱۸۱ واحد صنعتی و ایجاد چهار هزار فرصت شغلی و افتتاح پروژه گازرسانی به بیمارستان ارتش زاهدان به طول ۳۰۰ متر است.

او گفت: عملیات گازرسانی به شهر محمدان با هدف بهره‌مندی ۲ هزار و ۵۵۰ خانوار و مساحت ۱۰ هزارو ۳۰۲ متر، افتتاح پروژه گازدار کردن زندان مرکزی ایرانشهر به مساحت ۲۰۰ متر و عملیات اجرایی گازرسانی به شهر بزمان ایرانشهر با ۶۵ هزار متر به منظور بهره‌مندی هزار و ۳۵۴ خانوار از دیگر طرح‌های در دست افتتاح به مناسبت هفته دولت در استان است.

مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان افزود: همچنین عملیات کلنگ زنی پروژه گازرسانی به محور کوره داران - ابتر ایرانشهر به طول ۴۱ هزار متر و با هدف گازرسانی به ۴۴ واحد صنعتی در این هفته انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ع 

افتتاح پروژه گازرسانی به بیمارستان ارتش زاهدان

برچسب ها: وزارت نیرو ، شرکت گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.