سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چرا فرزندانمان آن طور که دوست داریم خوب و متدین نمی شوند؟ +صوت

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین علیرضا پناهیان در خصوص وظایف والدین برای تربیت دینی فرزندان به یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌ها پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های هر پدر و مادری در رابطه با فرزندانش، تربیت دینی و صحیح آن‌ها باشد. گاهی خانواده‌ها با حساسیت‌های سفت و سخت از هدف اصلی دور می‌شوند و نتیجه عکس می‌گیرند. دیده شده در برخی خانواده‌ها علی‌ رغم تربیت دینی و حساسیت بر روی مال حلال، فرزندان آن‌طور که خواسته والدین بوده، متدین بار نیامده‌اند.

حجت‌الاسلام پناهیان با اشاره به دغدغه والدین برای تربیت دینی فرزندان درباره این موضوع پاسخ می‌دهد: والدین بایستی تنها تا ۱۴ سالگی برای تربیت فرزندان خود تلاش کنند، بعد از این سن فرزند یک انسان مکلف بوده و بیش از هر چیزی در برابر خداوند مسئول است، لذا هرآنچه پیش بیاید به والدین ارتباطی پیدا نمی‌کند. هر فردی خدایی دارد و مستقل عمل می‌کند. اگر فرزندی به بیراهه کشیده شود خداوند والدین او را مواخذه نمی‌کند. لازم است والدین کمک، هدایت و محبت خود را نسبت به فرزندان قطع نکنند.


بیشتر بخوانید: راهکار تربیتی برای مقابله با یک ویژگی خطرناک در انسان +فیلم


در ادامه می‌توانید راهکارهای اساسی در تربیت صحیح و دینی فرزندان را از زبان حجت الاسلام پناهیان با جزئیات بیشتر ببینید و بشنوید:

انتهای پیام/
برچسب ها: دیدنی ها ، شنیدنی ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.