سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تور رالی موتورسواری پاریس - اصفهان به مقصد رسید

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت:تور رالی موتورسواری پاریس - اصفهان پس از بازدید از کاشان به شیراز رفته و اکنون در ایستگاه آخر خود یعنی اصفهان رسیده اند و امروز موتور‌های آن‌ها بارگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،تور رالی موتورسواری پاریس - اصفهان با هدف طبیعت‌گردی و بازدید از امکان تاریخی و باستانی سفر خود را از مبدا، پاریس آغاز کرد و روز گذشته این سفر در مقصد، اصفهان به پایان رسید و امروز این مسافران خوش ذوق فرانسوی پس از اصفهان گردی به دیار خود بازمی گردند.

فریدون الهیاری مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان در خصوص این هیئت موتور سوار اظهار کرد: رالی پاریس _ اصفهان هیئتی موتور سوار بودند که از سمت آدربایجان غربی وارد کشور شدند و مورد استقبال رسمی نیز قرار گرفتند و پس از آن به بیشتر استان‌های کشور سفر کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان با اشاره به حضور این هئیت در شهر کاشان گفت: پس از بازدید از کاشان به شیراز رفته و اکنون در ایستگاه آخر خود یعنی اصفهان رسیده اند و امروز موتور‌های آن‌ها بارگیری می‌شود و این فرصت خوبی برای آن‌ها است که در شهر اصفهان به گردش بپردازند و با آثار تاریخی آن آشنا شوند.

او برگزاری چنین رالی را در معرفی گردشگری اصفهان موثر دانست و گفت: این رویداد با عنوان رالی پاریس اصفهان بار تبلیغات مثبتی برای شهر دارد همچنین هر کدام از افرادی که در این هیئت حضور داشتند یک مبلغ برای معرفی شهر اصفهان و کشور ایران هستند و می‌توانند گردشگران بسیاری را به کشور جذب کنند.

انتهای پیام/م

 

تور رالی موتورسواری پاریس - اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.