سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در اولین روز هفنه دولت:

۱۳۹ پروژه در بجنورد افتتاح شد

سرپرست فرمانداری بجنورد گفت: ۱۳۹ پروژه در بجنورد افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، بهمن شیردل سرپرست فرمانداری بجنورد گفت: به مناست هفته دولت ۱۳۹ پروژه با ۴۷۰ میلیارد ریال و ۸۰۰ هزار یورو به صورت متمرکز در شهرستان بجنورد امروز با حضور محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی و شماری از مسئولان افتتاح شد.

او افزود: این پروژه‌ها با همکاری ۱۵ دستگاه دولتی و بخش خصوصی در بخش‌های کشاورزی، مخابرات، برق و شهرداری بوده است.
شیردل در آئین افتتاح متمرکز پروژه‌های هفته دولت این شهرستان گفت: در دولت تدبیر و امید از سال ۹۲ تاکنون هزار و ۴۷۷ پروژه با ۱۳ هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسیده است.

او افزود: در سال ۹۳، ۱۶۳ پروژه با هزار و ۹۰ میلیارد ریال اعتبار، در ۹۴، ۹۴ پروژه با ۸۱۰ میلیارد ریال، در ۹۵، ۲۳۳ پروژه با دو هزار و ۵۰ میلیارد ریال و در سال ۹۶، ۳۴۳ پروژه با دو هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

شیردل گفت: در سال ۹۷ نیز ۴۵۵ پروژه با ۶ هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار بهره برداری شد.

با حضور استاندار خراسان شمالی و سایر مسئولان امروز به صورت نمادین دو طرح شهرداری و توزیع برق در محل پروژه افتتاح شد.
پروژه شهرداری بجنورد در بوستان دو برار است که شامل زیرسازی، آسفالت، محوطه سازی و ساخت آبشار و نصب آلاچیق بوده ۹۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

پروژه توزیع برق شهرستان بجنورد نیز که توسط بخش خصوصی با پیش بینی یک میلیارد و ۸۰۰ هزار یورو آغاز شده است که هم اکنون مرحله اول آن افتتاح و مرحله دوم و سوم نیز ادامه دارد.


۵۱۲ پروژه با ۲ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال اعتبار در خراسان‌شمالی آماده بهره‌برداری شده است که امروز پروژه‌های بجنورد به صورت متمرکز افتتاح شد.
انتهای پیام/ط


۱۳۹ پروژه در بجنورد افتتاح شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.