سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با هفته دولت؛

بهره برداری از بیش از ٣٠ بومگردی در استان یزد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد از بهره برداری بیش از ٣٠ اقامتگاه بومگردی و سنتی در هفته دولت خبر داد.

سید مصطفی فاطمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با اشاره به آغاز هفته دولت گفت: بیش از ٣٠ واحد اقامتی بومگردی و سنتی در یزد و شهرستان‌های مهریز، ابرکوه، تفت، بافق و اردکان در این هفته به بهره برداری می‌رسد.

فاطمی با بیان اینکه با بهره برداری از این اقامتگاه‌ها بیش از ١٤٠ نفر نیز مشغول به کار می‌شوند افزود: برای بهره برداری از این واحد‌های اقامتی بیش از ٢٥ میلیارد تومان در بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

این مقام مسئول اظهار داشت: در این هفته همچنین کار اجرا و تکمیل زیرساخت‌های ١٦ مجتمع خدمات رفاهی در یزد و شهرستان‌های ابرکوه، اردکان، بافق، بهاباد، تفت، خاتم، اشکذر و میبد از محل اعتبارات ملی و استانی انجام می‌شود.

استان یزد از استان‌های برتر کشور در جذب سرمایه گذار است چراکه فضای کالبدی شهر تاریخی یزد، شهرستان‌ها و روستا‌های آن باعث شده سرمایه گذاری خوبی در حوزه‌های مختلف گردشگری صورت گیرد.

انتهای پیام/ غ

همزمان با هفته دولت بیش از ٣٠ بومگردی در استان یزد مورد بهره برداری قرار می گیرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.