سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغازدومین المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور در سقز

دومین المپیاد استعداد‌های برتر نونهالان کشور با حضور رئیس فدراسیون بوکس ایران در سالن شهید آبدرم سقز آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،۵۳۰ بوکسور از سراسر کشور و ۲ منطقه آزاد کیش و اروند شروع این مسابقات را کلید زدند.
ورزشکاران ،در این دوره از رقابت‌ها که از دیروز در این شهرستان اغاز شده  به مدت ۴ روز یعنی تا ۶ شهریور،در ۱۴ وزن ،  به رقابت خواهند پرداخت.

در آیین آفتتاحیه دومین المپیاد برتر نونهالان کشور، رئیس فدراسیون بوکس کشور با بیان اینکه کردستان و سقز میزبان خوبی برای این المپیاد هستند افزود: با وجود مشکلات فراوان، سقز به خوبی این مسابقات را برگزار می‌کند و میزبان خوبی برای ورزشکاران بوکس کشور خواهد بود.
حسین ثوری اضافه کرد: امیدواریم دومین المپیاد استعداد‌های برتر نونهالان کشور ،قهرمانان خوبی را برای ایران پرورش دهد تا در عرصه‌های بین المللی شاهد قهرمانی بوکس جمهوری اسلامی ایران باشیم.
کامیل کریمیان فرماندار سقز نیز در این آیین گفت: سقز در ادوار گذشته و در راستای توسعه و مسابقات قهرمانی کشور میزبان خوبی بوده  و  پتانسیل‌های زیادی برای برگزاری مسابقات کشوری و حتی آسیایی دارد.
سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام/ت

المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.