المپیاد ورزشی دانش‌آموزی با شعار «تحصیل، تهذیب و ورزش» در شهرستان دهگلان برگزار شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، المپیاد ورزشی دانش‌آموزان این شهرستان با شعار«تحصیل، تهذیب و ورزش» روزگذشته چهارشنبه (10 آبان) در مدرسه دخترانه نمونه دولتی سهروردی این شهر برگزار شد.

امام جمعه شهرستان دهگلان در این مراسم با اشاره به تاکیدات پیامبر اکرم (ص) در زمینه ورزش، گفت: پیامبر توجه ویژه‌ای به ورزش داشتند و والدین را به آموزش فنون مختلف ورزشی به فرزندان، تشویق می‌کردند.

ماموستا یدالله محمدی به جایگاه علمی شهرستان دهگلان در کشور و استان اشاره کرد و افزود: شهرستان دهگلان رتبه دوم علمی استانی و رتبه 14 علمی کشوری را دارد که این موفقیت حاصل زحمات معلمان و دانش‌آموزان است.

وی خطاب به دانش‌آموزان با بیان اینکه عالم در هرجایی صدرنشین است و صاحب قدر و وجاهت است، گفت: باید برای بزرگی و کسب منزلت اجتماعی و افتخار خانواده درس بخوانید و صاحب علم شوید.

المپیاد ورزشی دانش‌آموزی در دهگلان برگزارشد

امام جمعه شهرستان دهگلان در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به معلمین، از آنها به عنوان "آفتاب" نام برد و تصریح کرد: معلم منشاء علم است و باید همچون آفتاب، بار علمی خود را به طور یکسان به دانش‌آموزان ببخشد و با یک چشم به همه نگاه کند.

وی با قدردانی از زحمات معلمان عنوان کرد: نباید معلمان به رتبه‌های علمی کنونی قانع باشند و باید با تلاش به فکر دستیابی به جایگاه اول کشوری باشند.

ماموستا محمدی در بخشی دیگر از سخنان خود با گرامیداشت روز 13 آبان افزود: سیزدهم آبان‌ماه، روز استقلال کشور ماست و حضور مردم مشت محکمی بر دهان استکبار می‌زند بنابراین تمامی ما وظیفه داریم در این راهپیمایی شرکت کنیم.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.