سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار تعزیرات به نگهداری و استفاده از دستگاه‌های قاچاق استخراج ارز دیجیتال

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از برخورد با استفاده کنندگان از تجهیزات ماینینگ قاچاق خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس اظهار کرد: دستگاه‌های ماینر و تجهیزات جانبی آن که به طور غیر قانونی وارد کشور شده قاچاق بوده و نگهداری و خرید و فروش آن ممنوع است و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

او ادامه داد: صرفنظر از اینکه اصل موضوع تولید ارز دیجیتال دارای مبنای قانونی است یا خیر، تعزیرات حکومتی صرفا در خصوص قاچاق دستگاه‌های ماینر اقدام به رسیدگی و صدور حکم می‌کند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس در خصوص آکهی‌هایی که در فضای مجازی برای خرید و فروش این دستگاه‌ها منتشر می‌شود نیز هشدار داد و افزود: آمار‌ها حاکی از ورود اغلب دستگاه‌های ماینر به صورت قاچاق به کشور است که با توجه حجم بالای آن، قاچاقچیان منفعت زیادی از این قضیه می‌برند.

عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس از کشف بیش از ۷۵۰ دستگاه ماینر قاچاق از ابتدای سال و تشکیل ۲۸ فقره پرونده در این رابطه خبر داد و افزود: تا کنون به ۱۱ پرونده قاچاق ماینر رسیدگی شده که متهمان آن‌ها به جریمه ۲۹ میلیارد ریالی و ضبط ماینر‌های کشف شده به نفع دولت محکوم شده اند.

مبشری با اشاره به این که قاچاق کالا از هر نوعی، لطمات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می‌کند از شهروندان تقاضا کرد تا در صورتی که اطلاعی در این رابطه دارند مراتب را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات گزارش کنند تا گشت مشترک تعزیرات به آن رسیدگی فوری کند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/چ

برخورد با استفاده کنندگان از تجهیزات ماینینگ قاچاق

برچسب ها: تعزیرات ، دادگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.