سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکوچیچ: کارت برخی بازیکنان صادر نشد/ برای فولاد آرزوی موفقیت می‌کنم

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: به دلیل بدهی‌هایی که گریبانگیر باشگاه صنعت نفت آبادان شده، کارت بازی بازیکنانم صادر نشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری در پیش از بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: در ابتدا باید عنوان کنم از اینکه بار دیگر به شهر اهواز آمدم بسیار خوشحال هستم. بابت دیدار دوباره با بعضی از دوستان و اعضای باشگاه خشنودم. این بازی که حکم شروع رقابت‌های لیگ را دارد، برای ما بسیار مهم است. برای من این بازی احساسی خواهد بود.


بیشتر بخوانید: ۲ بازیکن از صنعت نفت آبادان جدا شدند


به تیم فولاد احترام می‌گذارم

او ادامه داد: مقابل تمام تیم‌ها تلاش می‌کنیم تا سه امتیاز بازی را تصاحب کنیم. تیم ما اردوی آماده‌سازی نسبتاً خوبی داشت و برای بازی فردا انتظار بالایی داریم. قطعا فولاد برای من قابل احترام و کنار آن تیم بسیار خوبی است. تلاش می‌کنیم از شانس‌هایی که در طول بازی برایمان پیش می‌آید، استفاده کنیم.

فدراسیون کارت چند بازیکن ما را صادر نکرده است

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: آخرین تیمی بودیم که وارد فصل نقل و انتقالات شدیم و همیشه تیمی که بعد از بقیه وارد نقل و انتقالات می‌شود، با مشکلاتی رو به رو خواهد شد. تیم ما مشکل مالی دارد و نمی‌توانیم بازیکن خارجی جذب کنیم. همچنین فدراسیون فوتبال کارت تعدادی از بازیکن ما را صادر نکرده است. این قوانین خوب است که برای باشگاه‌های بدهکار کارت صادر نمی‌شود، اما کاش قانون برای همه یکسان بود. مثلا فدراسیون باید وقتی که من از باشگاه ملوان بندر انزلی و خونه به خونه از سال ۲۰۱۵ طلب دارم حمایت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: رونمایی از پیراهن جدید صنعت نفت آبادان در لیگ نوزدهم


از تجربیاتم برای پیاده سازی برنامه هایم استفاده می‌کنم


اسکوچیچ در خصوص به تعویق افتادن رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: نه تنها ما بلکه تمام تیم‌ها در بازی اول ممکن است اطلاعات کاملی از هم نداشته باشند. در بازی فردا هم تمام تمرکز من بر داشته های خودم است. به حدی تجربه دارم که بتوانم تیم را به سرانجام برسانم و از این مرحله عبور کنم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.