رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: از تیم فوتبال استقلال ۶ بازیکن کارت بازی در لیگ برتر را دریافت کردند.

محمود زاده: از تیم استقلال ۶ بازیکن کارت دریافت کردند/یزدانی بازیکن استقلال  محروم استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فریبز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: باشگاه استقلال تضامین مالی و حقوقی را تا حدودی پرداخت کرده است، اما نتوانست تمام کارت‌های بازی بازیکنان خود را دریافت کند. از ۱۰ - ۱۲ بازیکن مد نظرش ۶ بازیکن کارت بازی دریافت کردند. با توجه به اینکه کارت‌ها در اختیار بازیکنان قرار گرفته بهتر است خود باشگاه‌ها اسامی آن‌ها را بیان کنند. کارت دیاباته، آرش رضاوند و علی دشتی صادر شده، اما یزدانی محروم و کارتی برای او صادر نشده است.

او افزود: با باشگاه استقلال مکاتبه رسمی داشته ایم و قول مساعدت داده است تا در هفته‌های آتی مشکل حل شود. با توجه به شرایط خاص حقوقی که در سازمان لیگ، کمیته نقل و انتقالات و کمیته تعیین وضعیت وجود دارد که توسط ریاست سازمان لیگ و دبیر کل فدراسیون رصد می‌شود، اگر باشگاه‌ها مشکلات خود را رفع کنند نمی‌توانند تمامی کارت‌های بازی بازیکنان را دریافت کنند.

او گفت: در مدت اخیر سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مواضع خود را برای باشگاه‌های بدهکار اعلام کردند. برای باشگاه‌هایی که پرونده‌هایی در بخش حقوقی سازمان فوتبال و سازمان لیگ در کمیته انضباطی داشتند جلسه‌ای برگزار شد.

مشکل مالی اکثر باشگاه‌ها لیگ برتری حل شده است

محمودزاده عنوان کرد: بیشتر باشگاه‌ها بخشی از بدهی‌های خود را حل پرداخت کردند، اما اکثر باشگاه‌ها نتوانستند تمام کارت‌های بازیکنان جدید خود را دریافت کنند و بخشی از کارت‌ها صادر نشده است. باشگاه‌هایی از جمله پرسپولیس، سایپا، تراکتورسازی تبریز، گل گهر سیرجان و شهرداری بوشهر مشکلات مالی و قراداد‌های خود را حل کردند. همچنن پیکان تهران و سپاهان اصفهان نیز از ابتدا هیچ مشکلی نداشتند. استقلال تهران، صنعت نفت آبادان، پارس جنوبی جم، نساجی، ماشین سازی تبریز و پدیده مشهد یا شهر خودرو با توجه به وضعیتی که دارند بخشی از کارت‌های خود را دریافت کردند که امیدوار هستیم در هفته‌های آتی مشکلات حقوقی آن‌ها حل شود.

او افزود: اگر به پرونده مالی پارس جنوبی دقت کنید آن‌ها فقط یک پرونده حقوقی داشتند که هفته‌ی آینده پول آن‌ها وصول می‌شود.

محمود زاده در پایان اظهار کرد: ما و همکارانمان همیشه تا پاسی از شب در کمیته حضور داریم، اما حل مشکلات باشگاه‌ها به قدم‌هایی که آن‌ها در این راه بر می‌دارند بستگی دارد. ما در تعطیلات هم در بخش روابط عمومی و کمیته نقل و انتقالات در سازمان لیگ حضور داریم و در روز‌های آتی هم در خدمت باشگاه‌ها هستیم. متاسفانه همیشه باشگاه‌ها دقیقه‌ی ۹۰ دنبال حل مشکلات خود هستند با وجود اینکه از چند وقت پیش به آن‌ها اطلاع رسانی شده بود.


بیشتر خوانید:

آذری از مدیرعاملی ذوب آهن برکنار شد

زمان برگزاری مراسم برترین‌های لیگ هجدهم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار