سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با هفته دولت؛

پنج پروژه کشاورزی در استان یزد افتتاح می شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: همزمان با هفته دولت پنج پروژه کشاورزی با اعتباری بالغ بر هشتاد و دو میلیارد تومان در استان یزد به بهره برداری می‌رسد.

سید جمال سجادی پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،گفت: همزمان با هفته دولت پنج پروژه کشاورزی با اعتباری بالغ بر هشتاد و دو میلیارد تومان در استان یزد به بهره برداری می‌رسد.

سجادی پور افزود: پروژه‌های آب و خاک، گلخانه‌ای، افتتاح مجتمع‌های دامداری، آبیاری تحت فشار و و دو طرح عشایری شامل پروژه‌هایی است که در هفته دولت در استان یزد به بهره برداری می‌رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با بیان اینکه پروژه‌های هفته دولت در اکثر شهرستان‌های استان به بهره برداری می‌رسد عنوان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها پانصد و ۱۲ فرصت شغلی برای همشهریان ایجاد می‌شود.

انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه‌ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت‌ها و بیان اهداف و برنامه‌های آینده دولت، هفته‌ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور می‌باشد.

انتهای پیام/ غ

همزمان با هفته دولت بیش از پانصد نفر شاغل می‌شوند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.