سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان:

صیانت از کارکنان صیانت از سرمایه‌های سازمانی است

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان با بیان اینکه صیانت از کارکنان، صیانت از سرمایه‌های سازمانی است، گفت: رعایت حقوق شهروندی، برخورد مناسب و رفتار توام با رافت اسلامی با شهروندان از مولفه‌های یک پلیس خدمتگزار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ محمد سلیمی زاد فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان در جلسه قرارگاه جهادی صیانت با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: اگر در این نیروی بزرگ افرادی دچار بی امانتی، بی صداقتی و آلودگی شوند همه این زحمات شبانه روزی از بین خواهد رفت، اهمیت و نقش راهبردی صیانت از کارکنان را بسیار مهم ارزیابی کرد.

او بیان کرد: برای حفظ این اقتدار پاسداری از ارزش‌های اسلامی نیرو‌های مسلح، خصوصاً نیروی انتظامی می‌بایست با داشتن ایمان، اعتقاد به مبانی دینی اسلامی با ولایت‌مداری، خودشناسی و خدا شناسی در این جایگاه والا خدمت نمایم.

سرهنگ سلیمی زاد با بیان اینکه آموزش و پیشگیری به عنوان مبنا و اساس صیانت هستند، ادامه داد: تقوا و ولایتمداری از جمله ارکان اساسی در پاک ماندن کارکنان از آلودگی‌ها و مصون سازی سازمان است.

او یادآور شد: صیانت کارکنان در برابر آسیب‌ها و تهدیدات یک امر ضروری است و فرماندهان و مسئولان باید با نظارت و ارشاد زیر مجموعه زمینه این امر را فراهم آورند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان عنوان کرد: رویکرد امروز پلیس رویکرد پیشگیرانه است و فرماندهان و مدیران نیز باید این رویکرد را در حوزه‌های مختلف مدیریتی خود تکثیرکنند، بزرگان ما همواره از قدیم الایام بر ارجحیت پیشگیری تأکید داشته اند و جمله معروف پیشگیری بهتر از درمان است را همگی بار‌ها و بار‌ها شنیده ایم که این جمله در موارد مربوط به موضوعات صیانتی نیز کاربرد تاثیر گذاری خواهد داشت.

انتهای پیام/ د

صیانت از کارکنان صیانت از سرمایه‌های سازمانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.