سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نبرد خیبری‌های اراک با فراز بام در لرستان

نماینده هندبال استان مرکزی در دهدشت به مصاف فراز بام می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در ادامه لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور خیبر اراک نماینده هندبال استان مرکزی در لرستان با فرازبام دهدشت مسابقه می‌دهد.

نماینده هندبال استان مرکزی که قرار بود با نام آلومینیوم اراک در لیگ برتر حضور پیدا کند با تدبیر هیئت هندبال استان و بهره از توان فنی هندبالیست‌های جوان تنها به حمایت مالی ایرالکو اکتفا کرد و با نام خیبر در این رقابت‌ها حضور یافت.

خیبری‌ها که در گام نخست از قهرمان باسابقه لیگ برتر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان جا ماندند در هفته دوم برای کسب اعتبار هندبال استان مقابل حریف پا به میدان می‌گذارند.

پس از حذف هندبال هپکو تنها نماینده استان مرکزی از لیگ سی‌ویکم هندبال در سال ۹۷، طی مذاکراتی سهمیه استان مرکزی برای لیگ سی و دوم در سال ۹۸ حفظ شد و بر این اساس و قرار بود تیمی تحت عنوان آلومینیوم اراک برای حضور در لیگ هندبال کشور تشکیل شود، اما هندبال استان تنها به حمایت مالی ایرالکو اکتفا کرد و با نام تیم را از آلو مینیوم اراک به خیبر اراک تغییر داد.

سی و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور از ۲۴ مرداد ماه آغاز شد.

تیم‌های خیبر اراک، فراز بام خائیز دهدشت، سربداران سبزوار، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، فولاد مبارکه سپاهان، ذوب آهن اصفهان، نفت و گاز گچساران، ستارگان دشتستان، زاگرس اسلام آباد غرب، مس کرمان و زغال سنگ طبس ۱۰ تیم حاضر در این دوره از لیگ هستند.

در دوره سی و یکم رقابت‌های لیگ برتر هندبال، فولاد مبارکه سپاهان قهرمان شده بود. زاگرس اسلام آباد غرب دوم و فرازبام در رده سوم ایستاده بودند.

انتهای پیام / ج

نماینده هندبال استان مرکزی در دهدشت به مصاف فراز بام می‌رود

برچسب ها: هندبال ، اخبار ورزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.