سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست تجلیل از افتخار آفرینان المپیاد علمی

نشست تجلیل از افتخار آفرینان المپیاد علمی، آموزشی برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،خزایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در یک سال اخیر ارزیابی کاملی از برنامه عملیاتی المپیاد‌های گذشته انجام شده و با تشکیل شورای سیاستگذاری و به دنبال آن فراخوان و ثبت نام‌دانشجویان، تعداد ۱۸۴ نفر دانشجو وارد حیطه‌های مختلف المپیاد شدند.

او گفت : این تعداد دانشجو در ۶ حیطه ساماندهی شدند و ضمن استفاده از ظرفیت تیم‌های المپیاد سال‌های گذشته و با همکاری ۲۸ نفر از اساتید بیش از ۵۰۰ ساعت کلاس و ۲۰ ساعت کارگاه کشوری برای آنان برگزار گردید.

خزایی افزود : امسال دانشجویان نتیجه درخشان ۵ مدال نقره و ۴ مدال برنز را به دست آوردند که از همه اساتید و دانشجویان به ویژ استاد ایزدی که حضور فیزیکی ارزشمند و حمایت معنوی چشمگیری داشتند تشکر می‌کنم.

حاتمی معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : از دغدغه‌های ذهنی که از سال‌ها پیش داشتیم این بوده که کرمانشاه از قطب‌هایی باشد که با ایجاد یک شهرک علمی و تحقیقاتی بتواند حوزه علمی را به حوزه دانش، تکنولوژی و اقتصاد وصل کند و من این قول را در جمع نخبگان دانشگاه علوم پزشکی می‌دهم که بتوانیم این امر مهم را که از کار‌های بنیادی و بنیانی است و آینده حوزه علم و دانش و ارزش افزایی را در فعالیت‌های علمی تضمین می‌کند به سرانجام برسانیم.

سلیمانی عضو هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : افتخار حضور در جلسه‌ای را دارم که نخبگانی در آن حضور دارند که دارای مقام‌های علمی و جزو پذیرفته شدگان مجامع علمی کشور هستند لذا از بانیان مسئولین و دانشجویان عزیزی که کرمانشاه را با داشته هایش به همگان نشان دادند، تشکر می‌کنم.

مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : امسال دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سه حوزه تحقیقات، المپیاد علمی و ورزشی خوش درخشیدند و افتخارات بزرگی کسب کردند و از این دانشجویان و آینده سازان این دانشگاه و استان که جزو نخبگان جامعه هستند می‌خواهم که در این دانشگاه بمانند و دانشگاهی را که با حضور و فعالیت خود بزرگ کرده اند، موفق‌تر کنند.

ایزدی گفت : امسال در مسابقات علمی در حالی چندین مدال رنگین به دست آوردیم که به دلیل سنگین بودن رقابت فقط چند دانشگاه بزرگ توانستند امتیاز کسب کنند و دانشجویان المپیاد‌های قبلی در این زمینه بسیار کمک کردند .

 

 

انتهای پیام/د

ارزیابی کاملی از برنامه عملیاتی المپیاد‌های گذشته انجام شد

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.