رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از راه اندازی و افتتاح بیمارستان ۱۰۶ تختخوابی پاوه، حل مشکلات عدیده احداث بیمارستان سوختگی گلستان و بر عهده گرفتن کار توسط خود دانشگاه خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : راه اندازی و افتتاح بیمارستان ۱۰۶ تختخوابی پاوه، حل مشکلات عدیده احداث بیمارستان سوختگی گلستان و بر عهده گرفتن کار توسط خود دانشگاه به گونه‌ای که ظرف یک‌ماه آینده آماده بهره برداری می‌شود از جمله اقدامات اخیر دانشگاه است .

او گفت : ساخت استروک سنتر که مرکز بسیار مهمی در درمان سکته‌های مغزی است و مرکز بسیار مهم رادیوتراپی در مجموعه بیمارستان امام رضا (ع) از جمله پروژ‌هایی است که پیشرفت خوبی دارند.

مرادی افزود : تجهیزات سرمایه‌ای کم‌نظیری وارد استان شده است از جمله سه دستگاه رادیوتراپی و نیز خرید پت اسکن در مراحل اجرایی است به گونه‌ای که جمعا حدود ۷۰۰ میلیارد ریال به تامین این تجهیزات پزشکی سرمایه‌ای پیشرفته اختصاص یافته است.

او افزود : حل مشکلات قانونی و حقوقی متعدد احداث دانشکده دندانپزشکی که امیدواریم سال آینده پذیرای دانشجویان باشد، شروع احداث دانشکده پزشکی و خوابگاه ۴۰۰ نفره در محوطه پردیس دانشگاه از جمله اقدامات این دانشگاه است.

مرادی گفت : ساخت دانشکده پیراپزشکی، مرکز جامع آزمون‌ها، مرکز توسعه و سالن همایش‌ها در پردیس نیز در اولویت‌های بعدی است.

او گفت : موفقیت در عرصه المپیاد‌های علمی، تحقیقاتی، آموزشی و ورزشی، موفقیت در تحقق وظایف محوله از سوی وزارت بهداشت برایر برنامه عملیاتی، موفقیت در جذب تعداد قابل توجه دانشجویان خارجی و درخواست تعداد حدود ۷۰۰ نفر دیگر دانشجوی خارجی برای ورود به این دانشگاه از جمله افتخارات ما است.

مرادی افزود : سال ۹۸ از لحاظ بودجه‌ای دانشگاه شرایط سختی دارد و با مشکلات مختلفی مواجه هستیم به گونه‌ای که افزایش کمی در بودجه داشته ایم، اما هزینه‌ها و مخارج افزایش چشمگیری داشته است.

او افزود : چالش تامین حقوق کارکنان، عدم وجود منبع پرداخت حق مناطق جنگی و پاداش بازنشستگی، بدهی بیمه‌ها، تامین کارانه کارکنان، تامین منابع مالی دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی از جمله مشکلات دانشگاه است.

مرادی گفت : از وزیر بهداشت، مجمع نمایندگان، استاندار و اعضای هیات امنا برای همراهی دلسوزانه و همه همکارانم برای تلاش پیوسته در زمینه خدمت به مردم و‌ارتقای دانشگاه تشکر می‌کنم .

 

 

انتهای پیام/د

حل مشکلات عدیده احداث بیمارستان سوختگی گلستان

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.