سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۸۰ پروژه گازرسانی در کردستان

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: ۸۰ پروژه گازرسانی صنعتی همزمان با هفته دولت در کردستان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،احمد فعله گری اظهار داشت: براساس مصوبه شورای اقتصاد و اعلام شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تعداد هزار و ۳۴ واحد صنعتی برای گازرسانی شناسایی شده است.
وی به شتاب نفوذ گاز طبیعی در بخش صنعتی اشاره کرد و افزود: سال گذشته واحد‌های صنعتی که از گاز طبیعی بهره‌مند شدند ۹۴ واحد بوده و برای سال ۹۸ گازرسانی به ۲۱۰ واحد صنعتی برنامه ریزی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان ادامه داد: در هفته  دولت امسال نیز تعداد ۸۰ پروژه گازرسانی صنعتی در استان به بهره برداری می‌رسد که برای اجرای این طرح‌ها ۶۱ هزار و ۱۲۰ متر شبکه اجرا شده که برای اجرای این پروژه‌ها ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
فعله گری بیان کرد: سقف استفاده از تسهیلات یارانه‌ای شورای اقتصاد برای هر صنعت دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است که بر اساس میزان سوخت هر واحد صنعتی محاسبه می‌شود.
مدیرعامل شرکت گاز کردستان رونق صنعت را نشانه توسعه هر استان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر به ۱۲ شهرک صنعتی ،دو هزار و ۱۳۴ صنعت ، نیروگاه سیکل ترکیبی تولید برق در سنندج و ۵۲ جایگاه سوخت رسانی CNG گازرسانی صورت گرفته که با افتتاح ۸۰ پروژه صنعتی جدید در هفته دولت ؛ تعداد صنایع برخوردار از گاز به دو هزار و ۲۱۴ مورد افزایش می‌یابد .

گاز رسانی به بیش از 2 هزار صنعت در کردستان 

برچسب ها: گاز رسانی ، کردستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.