مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۹۲ کیلومتر شبکه و خطوط تغذیه گاز طبیعی در نقاط مختلف استان اجرا شده است.

احداث خط انتقال گاز در کردستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،احمد فعله گری اظهار داشت: تیرماه امسال ۱۲۰ کیلومتر خط تغذیه و شبکه گازرسانی در نقاط مختلف استان اجرا شد که عدد قابل توجهی است.
وی افزود: تاکنون بیش از ۱۰ هزار و ۲۰۵ کیلومتر خط تغذیه و شبکه گازرسانی و یک هزار و ۴۵۲ کیلومتر خط انتقال در مناطق مختلف استان اجرا شده که گاز طبیعی مورد نیاز ۳۱ شهر و یک هزار و ۱۷۷ روستا را تامین می‌کند.
مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: امسال عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۰۰ روستا و ۲۱۰ واحد صنعتی در دست اقدام است و عملیات گازرسانی به ۱۳۲ روستا نیز در حال طراحی است.
وی اضافه کرد: تاکنون ۳۲۶ واحد صنعتی در این استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده اند و از این طریق ۲۹ میلیون لیتر در مصرف سوخت مایع صرفه جویی شده است.
شرکت گاز کردستان ۵۱۷ هزار مشترک در بخش‌های خانگی، تجاری، صنعتی و عمومی دارد و در مجموع حدود یک میلیون و ۵۴۰ هزار نفر جمعیت استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ت

خطوط انتقال گاز در کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.