سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام های تبریک جداگانه مسئولان آبادان به مدیرکل صداوسیما

مسئولان منطقه با ارسال پیام های جداگانه درخشش صدا و سیمای مرکز آبادان را ارج نهادند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سید زین العابدین موسوی، فرماندار ویژه آبادان، سرهنگ محسن تقی زاده ، فرمانده انتظامی آبادان، حجت الاسلام بدری معاون دادگستری آبادان ، نوراله اسعدی ، مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر، حسین حمیدپور ، شهردار آبادان  و عبدالله کعبی ، رییس شورای شهر آبادان با صدور پیام های تبریک جداگانه، موفقیت صداوسیمای مرکز آبادان در کسب ۸ رتبه برتر در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانها را به داریوش دبیقی مدیر کل صداوسیما ، همکاران و مقام آوران مرکز آبادان تبریک گفتند.

در بخشی از این پیام ها آمده است؛ بی شک این موفقیت ها و سرافرازی مرهون مدیریت انقلابی و جهادی مدیرکل صداوسیمای مرکز آبادان است و توفیق روز افزون شما را از درگاه الهی آرزو داریم. 

داریوش دبیقی نماینده عالی رسانه ملی در آبادان هم کسب رتبه های برتر در بیست و دومین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی را به مخاطبان شبکه آبادان و مقام آوران تبریک و تهنیت گفت.

او افزود: درخشش اصحاب رسانه در جشنواره تولیدات مراکز استانها و کسب ۸ رتبه برتر در حوزه های مختلف ستودنی و بی شک مرهون تعامل مداوم مردم و رسانه است.

انتهای پیام/ د

پیام تبریک مسئولان آبادان به مدیر کل صدا و سیما

برچسب ها: رسانه ، جشنواره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.