مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان کسب رتبه های برتر در بیست و دومین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی را به مخاطبان شبکه آبادان و مقام آوران تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،داریوش دبیقی مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان با تقدیم شادباش عید سعید غدیرخم , عید ولایت امیر مومنان علی (ع) گفت: درخشش اصحاب رسانه در این رقابت  و کسب ۸ رتبه برتر در حوزه های مختلف ستودنی و بی شک مرهون تعامل مداوم مردم و رسانه است.

او ادامه داد: همکاران ما در بخش خبر در چهار حوزه گویندگی تلویزیون توسط عباس بروایه , گزارشگری رادیو و تلویزیون برای دو اثر قبری که در آن مرده نیست و بی بی عوده به گزارشگری نوید سالم زاده و مجموعه خبری تلویزیونی به سردبیری سیما نفر موفق به دریافت عناوین برتر , دیپلم افتخار و لوح تقدیر شدند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان  گفت: در حوزه سیما نیز برنامه سازان رسانه توانستند در بخشهای نور و تصویر با هنرمندی حبیب علوانی برای اثر مستند جزر و مد , پژوهش مستند و فیلم چهل سالگی انقلاب به تهیه کنندگی و کارگردانی ایوب مروانی با دو اثر شکراب و روزهای دانشکده سه جایگاه برتر را تصاحب کنند و در جمع برترین های کشور قرار بگیرند.

دبیقی همچنین کسب رتبه نخست حوزه شعر و موسیقی در بخش آواز عربی توسط هیثم نور از هنرمندان آبادان را از دیگر دستاوردهای این مرکز در بیست و دومین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی عنوان کرد.

او رضایت مخاطبان را محور اصلی برنامه سازی در شبکه آبادان بیان کرد و افزود: اکنون نیز در سال رونق تولید اصحاب رسانه با تلاش مضاعف در میدان هستند و تمام توان خود را برای ارتقاء کمی و کیفی تولیدات رادیویی و تلویزیونی به کار گرفته اند.

انتهای پیام/ د

شبکه آبادان در ردیف برترینهای رسانه ای کشور

برچسب ها: رسانه ، مناسبت مذهبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.